Gå til innhold

Hvilken ADSL leverandør har du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har for øyeblikket Telenor, men skal nok skifte til NGT snart pga raskere ut linje (de har jo 384 men telenor har 128 :S ) . Men sånn ellers er jeg fornøyd med telenor hvis du tenker på fart. Betaler for 704 og får 733 :D

- Azton

Skrevet

hmms, hadde det bare vært så godt at jeg hadde xDSL så.. telenor isdn er tingen folkens ;) btw: det suger å gå fra å spille cs på 100mbit til å spille på isdn :/

Skrevet

NGT 1024/512, ligger på rundt 1200 på itavisen sin test.

Ringte kundeservice der to ganger i dag om no dns trøbbel og kom igjennom med en gang! Ble kjempe imponert :)

Skrevet

Ikke for å være frekk, men jeg tror det er en unnskyldning for å være misunnelig på oss med bredbånd... Har selv telenor 384/128 og det går litt treigt--- men det er jo adsl da :D:D

Skrevet

Har NGT med sommertilbud, dvs. Charlie (1024/512) linje i et halvt til prisen av Bravo (704/384) :D

Ganske lang leveringstid fra dem, i hvertfall hvis du må oppgradere telefonlinjen. Kundeservicen deres er ikke så veldig bra, man kan bli sittende en god stund å høre på P4 hvis man ringer dem. Men alt i alt er jeg fornøyd.

Skrevet

Har StjeleH O R ADSL med den j*vla 1 GigaByte sperra! :roll:

Telenor! Dyrt og dårlig! Vært nede flere ganger..... Er fornaøyd med hastigheten da.. 738 ned når det skal være 704... :woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...