Skulebollen Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hei, har eit par spørsmål om TDU til PS2 1. Er det mogleg og ha manuell gir? 2. Selg dei Ferrari i PS2 versjonen? 3. Er der oppdrag i spelet? anna enn å kjøre racing?
-sparks- Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 1: ja, still i options 2: Ja, why not? 3: Jupp, for eksempel å kjøre folk, frakte biler osv.
Skulebollen Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 1: ja, still i options 2: Ja, why not? 3: Jupp, for eksempel å kjøre folk, frakte biler osv. Playstation versjonen, såg du hadde skreve i en post at en kan kjøre MC i ps2 versjonen, de e feil. E du sikker på at det går ann å stille i options? har du PS2 versjonen?
-sparks- Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hva? Jeg har aldri sagt at man kan kjøre MC i PS2 versjonen. Nei jeg har ikke PS2 versjonen, men hvorfor skulle det ikke være mulig å bruke manuelt gir?
Skulebollen Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 Hva? Jeg har aldri sagt at man kan kjøre MC i PS2 versjonen. Nei jeg har ikke PS2 versjonen, men hvorfor skulle det ikke være mulig å bruke manuelt gir? Er ikkje på options, og eg fann no ut at en ikkje kan kjøre ferrari på PS2 versjonen, få deg fakta før du svarar på innlegg
-sparks- Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hva er formålet med denne tråden hvis du har fakta fra før? Vær glad noen gidder å hjelpe noen på dette forumet
Skulebollen Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 Hva er formålet med denne tråden hvis du har fakta fra før? Vær glad noen gidder å hjelpe noen på dette forumet Eg veit ikkje om det går ann å kjøre automat. Og det med Ferrari fann eg ut etter eg hadde laga tråden, har fortsatt to spørsmål til, bere ventar på nokon meir pålitelige fakta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå