Gå til innhold

Mass Effect - Kornete grafikk


Azidops

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Fikk endelig Mass Effect i hus i går og har kost meg skikkelig med spillet. Allikevel synes jeg at kvaliteten på grafikken ikke helt står i stil med hva man kan forvente i 2008. Ikke det at landskapene ikke er flott eller karakterene er stygge, men det er akkurat som om det er snø på skjermen. Slik "snø" som man får ved analoge antennesignaler akkurat som små prikker så danser og beveger på seg. Dette har jeg ikke opplevd på de andre xbox spillene så jeg lurte på om andre hadde samme erfaring med Mass Effect.

 

For ordens skyld kan jeg nevne at jeg har LCD-tv HD-ready med 1366 x 768 oppløsning koblet opp med komponentkabler. Prøvde med HDMI men med samme resultat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Allikevel synes jeg at kvaliteten på grafikken ikke helt står i stil med hva man kan forvente i 2008.
ME kom i 2007 :p

 

Prøv heller å fokuser på den utrulege reisa BioWare tar deg med på. Det er mitt råd.

Jammen det er jo slik at "vi lever jo i xxxx" argumentet er slik at man bruker det året man lever i, så dermed 2008.

 

Skal nyte reisen sammen med BioWare UTEN kornete grafikk. Tror dette spillet bare blir bedre og bedre jo lengre mann spiller. Men er det slik at avhengig av hvilke valg man tar, så spiller man forskjellige historier eller er det bare små forskjeller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm, bra jeg kom over denne tråden.. visste ikke at man kunne skru det av = )

 

Måtte bare si at Mass effect er noe av det beste singelplayer spillet jeg har spilt(sammen med Zelda,shadow of the colusses blant annet), storkoser meg så inni***** med det. Trudde aldri jeg skulle få ordentlig good feeling av singelplayer spill igjen etter å ha blitt bitt av online basillen, men mass effect er bare WOW. Kommer nok til å spille igjennom det flere ganger. = )

Kom gjerne med flere slike spill!

Lenke til kommentar

Helt enig, Bioware har gjort en utrolig god jobb med Mass Effect. Som stor fan av veldig teksttunge spill som f.eks Planescape Tormen er det også deilig å ha masse codex-tekst og dialog å kose seg med. Er snart ferdig med første gjennomspilling, og sitter allerede og tenker på neste vanskelighetsgrad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...