Christeven Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Og den sekken du bruker til trening sorterer automatisk det du putter nedi sekken din? Nå tenker ikke jeg på kun sekkene her, men spillet som en helhet. Alle jeg kjenner som har vært med på beta er virkelig skuffet over hvor dårlig Conan er. Folk ser at de har prøvd å etterlikne andre uten å lykkes noe særlig. jasså, alle du kjenner? har du så ekstremt mange bekjente i betaen du eller? for det er veldig mange som liker det de ser, alle spill er ikke for alle. Kansje vennegjengen din er en gjeng kresne nerder (dine egne ord) som har spilt swg og alt etter det er rip off og kopiering. For man må være rimelig hard core om man lager noe så stort ut av at du har egne bagger for spesielle ting Endret 26. mars 2008 av Christeven
NikkaYoichi Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg kjenner faktisk opptil flere som deltar på betaen ja, en kompis kjenner faktisk en av utviklerne også, noe som er årsaken til at jeg kjenner flere som deltar på beta. Det gjelder ikke bare sekkene, men linjære oppdrag, lav handlefrihet osv.
Mr. President Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg kjenner faktisk opptil flere som deltar på betaen ja, en kompis kjenner faktisk en av utviklerne også, noe som er årsaken til at jeg kjenner flere som deltar på beta. Det gjelder ikke bare sekkene, men linjære oppdrag, lav handlefrihet osv. Anbefaler deg å prøve spillet selv før du uttaler deg så sterkt om det. Smaken er som baken, delt i to.
NikkaYoichi Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hvorfor i alle dager skulle jeg være interessert i det når alle jeg kjenner sier at spillet er crap? Jeg stoler mer på folk jeg kjenner enn en tilfeldig forumbruker da jeg faktisk kjenner til smaken og vurderingsevnen til mine kompiser. Vi har stort sett de samme innvendingene når det kommer til kvalitet på spill. De vet også hva jeg liker slik at de kan lett vurdere om jeg hadde likt det eller ikke. Flere ganger at mine kompiser har sagt at ett spill er noe dritt, men at de tror at jeg kommer til å like det. I min vennekrets, som består av oppegående voksne folk, så har vi evnen til å se kvalitet i spill selv om vi ikke liker dem selv og anbefale dem til kompiser vi vet/tror av tidligere erfaringer kommer til å like dem.
Christeven Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 jaja. om du baserer din mening på et spill to måneder fra release så får det bli din sak..
Mr. President Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hvorfor i alle dager skulle jeg være interessert i det når alle jeg kjenner sier at spillet er crap? Jeg stoler mer på folk jeg kjenner enn en tilfeldig forumbruker da jeg faktisk kjenner til smaken og vurderingsevnen til mine kompiser. Vi har stort sett de samme innvendingene når det kommer til kvalitet på spill. De vet også hva jeg liker slik at de kan lett vurdere om jeg hadde likt det eller ikke. Flere ganger at mine kompiser har sagt at ett spill er noe dritt, men at de tror at jeg kommer til å like det. I min vennekrets, som består av oppegående voksne folk, så har vi evnen til å se kvalitet i spill selv om vi ikke liker dem selv og anbefale dem til kompiser vi vet/tror av tidligere erfaringer kommer til å like dem. Hehe, kan ikke gjøre noe annet enn å le. Jeg må si de er veldig oppegående og voksne mennesker hvis de baserer sine meninger på et spill som er i beta. Kan du komme med noen konkrete ting som du og dine venner misliker sterkt i spillet? Må si jeg er veldig nysgjerrig
NikkaYoichi Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har allerede gitt eksempler på hva mine venner ikke likte.
oophus_3do Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hehe, eksempelet er hvordan FunCom håndterer bag systemet i spillet. "Baggen SORTERER ALT SELV! HØRT NOE SÅ TEIT!?" Vell, spillet driter og pisser for deg tydlighvis også selv, siden det er noe en ikke trenger tenke på i spillet. Det er visse realistiske ting i et spill man ikke trenger ta med. Bag sortering er en av dem.
Christeven Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Man kan sortere ressursjer i den delen av bagen, og andre items i hovedbagen. De blir bare slengt inn etter hvilken rekkefølge du looter kan jeg tenke meg. Så du må/kan likevel sortere bagen så den blir mer oversiktlig. Potions ett hjørne, mat i ett, pvp utstyr en del av bagen osv.. så du kan redigere bagen som du vil. så ser ikke helt det store problemet med at den skiller disse tingene, da det bare hjelper spilleren å bruke unødvendig med tid på å lete gjennom alle bagene sine.
MysticoN Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Og den sekken du bruker til trening sorterer automatisk det du putter nedi sekken din? Nå tenker ikke jeg på kun sekkene her, men spillet som en helhet. Alle jeg kjenner som har vært med på beta er virkelig skuffet over hvor dårlig Conan er. Folk ser at de har prøvd å etterlikne andre uten å lykkes noe særlig. jasså, alle du kjenner? har du så ekstremt mange bekjente i betaen du eller? for det er veldig mange som liker det de ser, alle spill er ikke for alle. Kansje vennegjengen din er en gjeng kresne nerder (dine egne ord) som har spilt swg og alt etter det er rip off og kopiering. For man må være rimelig hard core om man lager noe så stort ut av at du har egne bagger for spesielle ting hey.. ikke snakk stykt om swg.. ellers er jeg enig med deg ^^
Christeven Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 hey.. ikke snakk stykt om swg.. ellers er jeg enig med deg ^^ hehe, sa jo ikke noe stygt om swg, tvert imot
MysticoN Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 hey.. ikke snakk stykt om swg.. ellers er jeg enig med deg ^^ hehe, sa jo ikke noe stygt om swg, tvert imot hehe så det etter jeg har lest gjennom posten din igjen^^
Vegarda Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 en ting hvorfor snakkes det om bags, når tråden egentlig går ut på hvordan craftinga fungerer?
Bulletus Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 Når det gjelder crafting , tror jeg inget spill vil noensinne komme opp mot Vanguard - jeg tror spilleutviklera i Vanguard brukte mye tid på craftingsystemet før penga tok slutt . Synd at AoC tar en WoW på dette området .
MysticoN Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Når det gjelder crafting , tror jeg inget spill vil noensinne komme opp mot Vanguard - jeg tror spilleutviklera i Vanguard brukte mye tid på craftingsystemet før penga tok slutt .Synd at AoC tar en WoW på dette området . helt enig at det er synd at crafting blir så simpelt. men har du prøvd swg pre cu? (Star wars galaxies). har selv ikke spillt Vanguard så kan ikke utale meg om det, men for meg så var swg den ultimate crafting opplevelsen.
Rescue me Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Ja er vell kanskje det. Ble litt forvirret over hele tråden og skjønte lite hva det dreide seg om. Faktisk første gang jeg har irritert meg over skrivefeil og dårlig grammatikk her på forumet. Første gang . Det var heller ingen veldig stor sak.
dymoletratag Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Kan vi gi oss med sekke-greiene nå? Og til du som nevte at det ville bli som i WoW (klikk og vent), kilder?
Christeven Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...mp;func_id=2203
tflovik Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 (endret) Noen som vet hvor gode ting man kan lage med crafting i AOC. Leste at kun craftede våpen har muligheten til putte gems(tror det var gems det stod) i. Hvis dette stemmer kan det jo være at de beste itemene vil komme fra crafting. Burde ihverfall være slik at noen ingredienser da kun kunne skaffes i high level instancer. Endret 18. april 2008 av Wowaddict
Christeven Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Crafting = beste PvP gear, og kan spesialiseres til en spesiell mob/boss etc med de rette gems. PvE(raiding) = beste allaround PvE gear.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå