Gå til innhold

Kritikk på hjemmesiden min


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt en del tid på å lage meg en hjemmeside nå. Jeg har laget et system ved hjelp av php oh mysql som gjør at jeg enkelt kan poste nye ting, når som helst, hvor som helst. Jeg har ikke fått så sinnsykt mye innhold enda, men det kommer jo litt etter litt. Det jeg vil ha tilbakemelding på er om det er lett å skjønne hvordan man navigerer seg gjennom siden og om dere er fornøyd med designet, om teksten er lett å lese osv. Om dere oppdager noen feil så hadde jo det vært fint og :D

 

Takk for at dere gidder å bruke tid på dette :D

 

 

Edit: http://www.kamelservice.com

Endret av o0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde litt endringer.

 

-Skiftet tables til div'er for å kunne bruke litt mer css som jeg har lest meg opp på til sent på natt i går kveld. Dette gikk overraskende fort, siden både hovedsiden, gjestebok og blog er satt opp på samme måte, og find and replace eksisterer :D

 

-Lagt inn litt mer padding her og der.

 

-Slått sammen navigasjonen(sidetall) og innholdet på siden som vises, da det kanskje ble litt for mange firkanter. Da jeg gjorde dette ble jeg forelsket i "border:dotted", selv om jeg er litt usikker på om jeg skal beholde enkeltheten ved å benytte rette streker istedenfor.

 

-Logoen er den samme men ser litt annerledes ut på mørk bakgrunn, men ser litt bedre ut nå syns jeg. Kanskje fremdeles litt fancy i forhold til hvor simpelt resten er (hehe, litt enig med deg, lazaa)

 

Jeg synes den ser litt bedre ut ihvertfall

 

Ta en ny titt på siden :D

Det gamle utseendet, for de som ikke har sett det enda

Lenke til kommentar

Jeg skal til og skrive noe som er dårlig kritikk fra meg (litt slikt som stian oppførr meg)

 

Er ikke helt sikker på det kan kalles et design, i den forstand at du faktisk har designet dette, dårlig bakgrunn, logoen er utydelig og trekker lite opperksomhet, vannskelig og lese innholdet, siden generelt er for mørk!..

Lenke til kommentar

takk for svar, er kanskje noe i det dere sier.. design og design hehe lurte bare på hvordan det så ut. må vel kanskje begynne på nytt eller noe, da jeg innser en del ting utifra det dere sier :D jaja øvelse gjør mester jeg får prøve igjen noen ganger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...