TiNuSsS Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Hei jeg lurer på om det finnes et gratis spill som ligner på WOW, er det noen som kan hjelpe meg med det her? MvH Meg
gtamann Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 er vel kansje ikke akkurat wow aktig men er jo levling og sånn. runescape.com
TiNuSsS Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 er vel kansje ikke akkurat wow aktig men er jo levling og sånn.runescape.com Jeg tenkte på sånn spill du laster ned og spiller som ligne på wow :S
TheNarsissist Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 er vel kansje ikke akkurat wow aktig men er jo levling og sånn.runescape.com Jeg tenkte på sånn spill du laster ned og spiller som ligne på wow :S Kansje Guild Wars hadde passa for deg er vel kansje ikke akkurat wow aktig men er jo levling og sånn.runescape.com Jeg tenkte på sånn spill du laster ned og spiller som ligne på wow :S Kansje Guild Wars hadde passa for deg er vel kansje ikke akkurat wow aktig men er jo levling og sånn.runescape.com Jeg tenkte på sånn spill du laster ned og spiller som ligne på wow :S Kansje Guild Wars hadde passa for deg er vel kansje ikke akkurat wow aktig men er jo levling og sånn.runescape.com Jeg tenkte på sånn spill du laster ned og spiller som ligne på wow :S Kansje Guild Wars hadde passa for deg
Elendil Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Guild Wars er eit greit alternativ, men det er ikkje gratis. Anarchy Online? mmorpg opplegg.
Keylar Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Jeg skjønner ikke vitsen med disse postene. Er det 13-14 åringer som ikke har råd til å spille wow lenger?. Du kommer ikke finne noe av det samme som WoW gratis. Det blir enten en av 200 random Koreanske hardcoregrind-games eller noe annet søppel.
gtamann Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 wow ruler spiller det 6-7 timer om dagen. er ikke nerd men det er kjeempe bra!! er i nagrand nå kjeempe kult der
Svinat Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Skal vel bli åpen beta av Mythos i slutten av måneden (les: mars). Jeg betatester det nå, og jeg må si at det er utrolig kult! Det skal vel også bli helt gratis. Er et sideprosjekt fra utviklerne av Hellgate: London. De skal dog få litt intekt på å ha unike (men ikke bedre) gjenstander i spillet som kan kjøpes for ekte penger. Endret 24. februar 2008 av Svinat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå