theboss22 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 HeiHei folkens.. Lurer på en ting jeg.. Hvordan får jeg tatt bilder med webcamen på den bærbare pc`n min tro.. den er intrigert i skjermen. Må jo være ett eller annet program man kan bruke da.. for jeg finner ikke noe som ligger på maskinen!.. :!:
snillekim Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg regner med at du bruker Vista. Gå inn på quickplay. Derfra kan det ihvertfall gjøres.
theboss22 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Jeg regner med at du bruker Vista. Gå inn på quickplay. Derfra kan det ihvertfall gjøres. okey.. nå har jeg sjekket ut det. men jeg får jo ikke opp noe bildet der.. Den vil ikke vise noe fra camen.
Noburu Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 det er lov å regne med at driveren til cam'et er installert da?
theboss22 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 det er lov å regne med at driveren til cam'et er installert da? camen funker på msn så regner med at driveren er innstalert ja..
theboss22 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 da ble alt straks mer interessant.. haha.. jeg får prøve å ringe microsoft i morgen.. så de stengte for litt sia nå så..
snillekim Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 da ble alt straks mer interessant.. haha.. jeg får prøve å ringe microsoft i morgen.. så de stengte for litt sia nå så.. Kanskje like greit å ringe hp da?
theboss22 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 da ble alt straks mer interessant.. haha.. jeg får prøve å ringe microsoft i morgen.. så de stengte for litt sia nå så.. Kanskje like greit å ringe hp da? Ja, var egentli det jeg mente.. hehe
w00pla Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hvis du trykker på de rette knappene inne på quickplay skal du få tilgang til kameraet og mulighet til å filme og ta bilder. Har ikke opplevd noen problemer vedrørende dette på noen av de hp-maskinene jeg har vært borti. Men har ikke den quickplayen som er på de nye seriene tilgjengelig så kan ikke tipse deg mer, men se deg litt rundt så burde det virke
Lukilock Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Vis det er som i XP så er det vel "veiviser for kamera********" (husker ikke hva det heter) som ligger under tilbehør, som du kan ta bilde med, er det ikke?
theboss22 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Jo takk for svar. Det er sant det dere mener. jeg kommer inn på quickplayern og finner der det skal gå ann å ta bilder osv.. Men det kommer ikke noe bildet. akuratt som qoickplayern er ikke coneckta med camen for å si det sånn. Håper dere skjønte hva jeg mener :!:
snillekim Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Prøv å installere driverne på nytt. Kanskje det vil hjelpe. Driverne finner du på www.hp.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå