Zobra Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hei, jeg prøver å finne navnet og eventuelt en download til et eldre ubåtspill. Tror ikke det funket til nyere programvare enn Windows 95 eller 98, husker ikke helt. Spillet går ut på at du styrer en liten gul, rund ubåt som du skal lete etter skatter med rundt omkring i havet, du måtte passe deg for miner o.l, og du kunne kjøpe nye deler osv for de pengene du tjente på skattene. Du kan dra inn til forskjellige undervannsbyer for å kjøpe deler/oppgraderinger, og noen byer kunne være fiendtlige og andre ikke. Håper noen her har noen forslag, tror det var et eller annet med submarine, men jeg spilte bare en demo av det, så husker ikke helt.
Schnugaf Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Rekner med det er Silent Hunter II du leter etter? Fant dessverre ikke noen download men skal lete litt mer, husker at jeg spillte dette mye når jeg var liten. Edit: Beklager leste ikke hele threaden. Men joda husket det spillet du leiter etter og, men kommer dessverre ikke på hva det heter. Edit:10 minutters leting og jeg fant det, haha så fantastisk spill det var. Spillet heter "Sub Culture" Her er nedlasting Endret 25. februar 2008 av frinder
Zobra Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 Rekner med det er Silent Hunter II du leter etter? Fant dessverre ikke noen download men skal lete litt mer, husker at jeg spillte dette mye når jeg var liten. Edit: Beklager leste ikke hele threaden. Men joda husket det spillet du leiter etter og, men kommer dessverre ikke på hva det heter. Edit:10 minutters leting og jeg fant det, haha så fantastisk spill det var. Spillet heter "Sub Culture" Her er nedlastings link også Tusen takk Det var riktig spill ja
Schnugaf Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Abandonware?Hvis ikke er linken der ulovlig Det vet jeg ikke, men han har fått sitt, så da fjerner vi den Edit: I følge siden er det abandonware, så jeg hiver den opp inntil en av moderatorene sier meg feil og gir meg en advarsel. Endret 25. februar 2008 av frinder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå