Gå til innhold

[LOTRO]Hvilken server for end-game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er da noen av de beste buene. blandet de to første btw.. så vri dem om.

lotrobilde2.jpg

Dette er hovedsakelig gear jeg har fått i The Rift, men også en del annet:

BildeLotro1.jpg

Endret av Christeven
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laurenlin for endgame :)

Har ein del raiding alliances/kins, både hardcore og litt meir avslappa.

Laurenlind har ganske bra PvMP, men det eg likar best med serveren er folka. Oppførselen bland folk er stort sett god - ikkje så mange idioter.

Skrevet (endret)
Enig at Laurelin er den beste serveren. Mye bedre miljø ^^

har du spilt på eldar, snowbourne osv?

Lurer jeg også på... :roll:

Tror ikke en server har "bedre" miljø en andre servere. Miljøet "skaper" du jo på en måte selv, med Kinship o.s.v. Vet ikke helt hva du mener, men jeg omgås stort sett bare med spillere i mitt eget Kinship, der miljøet er helt topp.

Endret av Maverick2002
Skrevet

Tror ikke en server har "bedre" miljø en andre servere. Miljøet "skaper" du jo på en måte selv, med Kinship o.s.v. Vet ikke helt hva du mener, men jeg omgås stort sett bare med spillere i mitt eget Kinship, der miljøet er helt topp.

jepp, sier ikke at lurelin ikke muligens er den beste serveren. Det skal han få lov til å si, for jeg syntes eldar er den beste :p Men blir litt feil å si at det er mye bedre miljø, siden man ikke vet miljøet på de andre serverene. kansje bedre kansje dårligere.

Skrevet

jepp, sier ikke at lurelin ikke muligens er den beste serveren. Det skal han få lov til å si, for jeg syntes eldar er den beste :p Men blir litt feil å si at det er mye bedre miljø, siden man ikke vet miljøet på de andre serverene. kansje bedre kansje dårligere.

Samme her, IMO Eldar er best...

Skrevet

Snowborune er en bra server, men jeg føler og vi har de største idiotene hos oss og :p

Etter som det er den elste serveren har vi fått mye folk som har flytta over, og kan med sikkerthet si at pvp miljøet har gått rett i dass, da det før var mye bra fights og små grupper som dro rundt og hadde kule kamper,

Intense keep fights og mye sånn, har vi nå bare en gjeng med TA gate farmene flok dyr, og 3x24 manns raid som løper over mappet for og opne ettendeep, slik at de kan få gear som de aldri vil bruke :p

Men resten av snowbounre er stort sett bra, men det kommer veldig ann på hvilken kin man er i.

Skrevet

ehh joa :p

bare alle på SB som skryter av at de er eldst og at de var med i closed og open beta :p

men det spiller jo ikke noe rolle, for jeg tror gjærne at det er bedre på noen andre servere, har faktisk nesten vurdert og bytte server.

Men det er jo et casual game så... får bare ikke ta det så tungt :p

Skrevet

hehe, jaja gilrain ja :p

men uansett morro og se at det faktisk er noe aktivitet her da ;D

som skat det spiller vel ikke noe rolle vilken server, men mere kinnet man evt joiner.

• 2 uker senere...
Skrevet

Samme her, IMO Eldar er best...

* Vanligvis velger fleire modne spillere RP server - gir bedre miljø

* Ingen annen server har slikt PvMP miljø som Laurenlin, ingen PvMP er like god

* Ellers er det vel berre at eg liker meg godt der og har mange ingame-venner og raiding alliance som fungerer godt

Skrevet (endret)
* Ingen annen server har slikt PvMP miljø som Laurenlin, ingen PvMP er like god

hvilket grunnlag har du for å si det?

Har spilt som creep på Eldar og Snowburn eit par ganger for å sjekke ut miljø og spillere.

tråden her har nok vert med på å få eit mykje bedre miljø og samhold / Fiendskap og flaming.

Rimelig mange views og over 5000 poster

Endret av lassaron-jon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...