2107 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hellu. Skaffer meg LOTRO idag etter å ha gått litt lei av WoW:p Hvilken server er best med tanke på å cleare end-game?
Christeven Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) det har nok forandret seg en del innen den tiden du dinger 50. Så tror ikke det har så mye å si. Endret 22. februar 2008 av Christeven
X672 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Er berre to endgame raid instanser så vil tru dei fleste serverene har folk som takler det Endret 22. februar 2008 av X672
2107 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Ok. Takk for svarene:) Liker best å spille klasser med CC/DPS så vurderer en Elf Lore Master. Er det et bra valg?
Christeven Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 ja. Burglar er også et godt valg om du er ute etter dps + cc.
Betenkt Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 LM er fortsatt en ganske komplisert klasse (eller kanskje det bare er meg?)
2107 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Starta opp med en Elf LM og trives som det så langt:)
jodde11 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Loremaster er flott i end-gaming, samme er burglars. Men Loremaster er gørr å levle. Eldar er flott for end-gaming, spesielt hvis du vil raide med folk som snakker norsk/skandinavisk. For mange skandinavere på den serveren.
Christeven Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Spiller selv på Eldar, i The Mellowship.
jodde11 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Spiller selv på Eldar, i The Mellowship. Spiller på Eldar jeg også. Men i The Grand Moot, et skandinavisk kinship. Vi kan ikke stille med fult raid i Helegrod slik som dere hele tiden. Men jeg liker det sosiale i kinshipet og at jeg kan snakke norsk. Vil kalle oss for et ganske bra kinship, da vi har svensker som har valgt oss fremfor Svenska krigare når de har vært innom begge en stund. Endret 23. februar 2008 av jodde11
Christeven Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Spiller selv på Eldar, i The Mellowship. Spiller på Eldar jeg også. Men i The Grand Moot, et skandinavisk kinship. Vi kan ikke stille med fult raid i Helegrod slik som dere hele tiden. Men jeg liker det sosiale i kinshipet og at jeg kan snakke norsk. Vil kalle oss for et ganske bra kinship, da vi har svensker som har valgt oss fremfor Svenska krigare når de har vært innom begge en stund. vi får heller ikke alltid fult raid til helgorod, derfor raider vi Hele med Risen Endret 23. februar 2008 av Christeven
jodde11 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ja har sett det. Men det er bare 1 og 1/2 måned siden vi begynte å ta Rift hver uke uten sammarbeidsgrupper. Så det er best å ha litt mer erfaring derfra før vi begynner på Helegrod tror jeg. Dessuten tror så må det da kansje taes av Rift-tiden til å gjøre Helegrod og det er mange som ikke har fått så mye utstyr fra Rift som kunne tenkt seg noe tror jeg. Men tror nok ikke det ligger så langt unna med Helegrod. Eneste erfaring jeg har fra Helegrod er Colbear et par ganger.
Christeven Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Ja har sett det. Men det er bare 1 og 1/2 måned siden vi begynte å ta Rift hver uke uten sammarbeidsgrupper. Så det er best å ha litt mer erfaring derfra før vi begynner på Helegrod tror jeg. Dessuten tror så må det da kansje taes av Rift-tiden til å gjøre Helegrod og det er mange som ikke har fått så mye utstyr fra Rift som kunne tenkt seg noe tror jeg. Men tror nok ikke det ligger så langt unna med Helegrod. Eneste erfaring jeg har fra Helegrod er Colbear et par ganger. nå er jo helgorod mye lettere enn the rift (utenom Thorog), Hvertfall når dere kommer til de to-tre siste bossene i the rift. så de aller fleste gearer seg opp i helgorod og deretter tar the rift. Mulig dere ikke får nok folk til hele? For tingene som dropper i the rift er bedre en helgorod dropps, så har du the rift sett trenger du ikke helgotod settet. Tar alt i Helgorod med en ca 17+, utenom Thorog som er vanskelig. Endret 23. februar 2008 av Christeven
jodde11 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hvis det er det du mener, så ser det ut at vi har valgt oss feil sted å dra først. Menmen vi liker å raide, å kunne snakke skandinavisk. Så derfor blir nok Rift valgt først siden der kan vi stille med full gruppe som snakker skandinavisk. Menmen Helegrod komemr etter hvert. Hadde vært utrolig deilig å få den pocket rewarden fra å drepe Thorog. Synd det er bare 1 av 24 som får droppen for den questen.
Korka Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg er også på servern Eldar, i kinshipet The Grand Moot. Har vært med i det kinshipet siden Juni en gang og da var det lite folk som spilte Lotro. Nå er det flere tusen som spiller på Eldar, kinshippene blir større og end-game blir bedre og bedre. Mye å gjøre på i End-game, du kan farme til beste gearet, raid instance, pvp eller booste folk osv Anbefaler serveren Eldar
jodde11 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nja skal du ha det beste gearet så må du nok innom Rift og Helegrod. Farme funker ikke. Det du farmer til deg er enten det første epic-gearet, som i forhold til det nye ikke holder mål. (har fåttt noen deler ved flere turer i Sarnur og ingen av dem likte jeg) Eller eventuelt fullt craftet gear, men det blir også byttet ut med Rift på grunn av bedre stats. Jewlerry må du til Helgrod å skaffe tror jeg. Men har ikke full oversikt over alle statsa på det.
X672 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Nja skal du ha det beste gearet så må du nok innom Rift og Helegrod. Farme funker ikke.Det du farmer til deg er enten det første epic-gearet, som i forhold til det nye ikke holder mål. (har fåttt noen deler ved flere turer i Sarnur og ingen av dem likte jeg) Eller eventuelt fullt craftet gear, men det blir også byttet ut med Rift på grunn av bedre stats. Jewlerry må du til Helgrod å skaffe tror jeg. Men har ikke full oversikt over alle statsa på det. Som Guardian så bruker eg ingenting av Helegrod class items da det suger i forhold til The Rift class items. Trur dei aller fleste velger crafted items når det gjelder jewellery.
jodde11 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Ja Rift-settet er helt klart det beste i spillet. Jewleryen er nok mulig til å farme seg til den beste kansje. Men det er nok bedre hvis du har de som dropper i Rift og Helegrod, hvis du bruker de som passer best for din klasse.
X672 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Ja Rift-settet er helt klart det beste i spillet. Jewleryen er nok mulig til å farme seg til den beste kansje. Men det er nok bedre hvis du har de som dropper i Rift og Helegrod, hvis du bruker de som passer best for din klasse. Er nok veldig få ting som overgår etched beryl jewellery når det gjelder melee klasser, kansje 1-2 ting i The Rift men i Helegrod er det vel berre trinketen fra Thorog som er sånn passe bra.
Christeven Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Ettenmors jewleryet er veldig bra. Grunnen til at Rift settet er bedre er jo at the rift er vanskeligere en helgorod. Ergo: man er egentlig ment å få Helgorod items først deretter the Rift Men om man klarer the rift uten helgorod er det np, krever mest at alle følger med å gjør det de skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå