Gå til innhold

Styre Crysis med Wii kontroller på pc!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja! du leste riktig :) Nå har det kommet en mod til Crysis (rettelse det utvikles en mod nå) som gjør at du kan koble til wii kontroll og nunchuck kontroll!

Her er en demonstrasjonsvideo samt forklaring

Wiisis

Å her er hjemmesiden til Wiisis: Wiisis hjemmeside

Endret av Pyrellus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å kalle dette for en mod er vel litt ambisiøst? Det er jo bare snakk om at tastatur og mus-funksjonene er byttet ut med Wii-kontrollerne.

En mod er jo strengt tatt bare at spillet modifiseres, noe dette gjør så absolutt. Man modifiserer måten det spilles på.

Skrevet

Bruk av Wiimoten i spill på PC har vært tilgjengelig siden Wii' lansering og der finnes allerede videoer der man spiller Half-Life 2 og World of warcraft med Wiimoten.

Det er dog ikke komme noe skikkelig fungerende for nunchuken, men ser at det og kommer snart så om ikke lenge kan du spille alle FPS med nunchuck/wiimote på PCen. Det største problemet blir vel enkelte funksjoner som våpenselect. Ser ikke for meg at det blir noe spesielt godt å skal skifte våpen med Dpaden på Wiimoten.

Skrevet
Bruk av Wiimoten i spill på PC har vært tilgjengelig siden Wii' lansering og der finnes allerede videoer der man spiller Half-Life 2 og World of warcraft med Wiimoten.

Det er dog ikke komme noe skikkelig fungerende for nunchuken, men ser at det og kommer snart så om ikke lenge kan du spille alle FPS med nunchuck/wiimote på PCen. Det største problemet blir vel enkelte funksjoner som våpenselect. Ser ikke for meg at det blir noe spesielt godt å skal skifte våpen med Dpaden på Wiimoten.

Sant det, mye som blir knotete kanskje men har du sett det plasthåndtaket som blir solgt som du kan plassere wii kontrollene i? Tror dette blir tøft jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...