Turkmen4ever Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Heisann folkens !! Jeg har endelig klart å ødelegge min gamle PC og er etter en ny ferdig PC, jeg har lest en del guider og tester på forskjellige sider og har to alternativer nå: Stasjonær PC med AMD Athlon 64 x2 5000+ prosessor Stasjonær PC med AMD Athlon 64 x2 5000+ prosessor, separat grafikkort og Microsoft Vista Premium operativsystem. Med 500gb+500gb (1tb) harddisk (2 stk á 512GB) har du masse lagringsplass tilgjenngelig! Minnet er på hele 3072MB (2x1024mb + 1024mb = 3072mb) Eller: Fujitsu Siemens SCALEOHi Q6600 En råtass av en spillmaskin, utstyrt med firekjerners prosessor, 1000 GB harddisk + supergrafikk fra NVIDIA SCALEOHI Q6600 DATA - Intel Quad-Core 6600 prosessor - Internminne: 2 GB (2x1024 MB) DDR2 - Harddisk: 1 Terabyte (1000 GB) - Optisk enhet - DVD-brenner RW +/- Dual Layer - NVIDIA GeForce 8500 GT - VGA/DVI grafikkutganger - WLAN 54 Mbps - Windows Vista Home Premium - Norman Antivirus, 3 år Trenger flere alternativer og råd om valg av en ferdig PC til 7000 kr, som skal være kraftig for Videoredigering, bildebehandling, surfing,programmering og kjøring av flere programmer samtidig. Får jeg problemer med applikasjoner hvis jeg velger Quad Core eller? Takk for hjelpen på forhånd. God helg alle sammen Endret 21. februar 2008 av Turkmen4ever
Opelduude Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Heisann folkens !! Jeg har endelig klart å ødelegge min gamle PC og er etter en ny ferdig PC, jeg har lest en del guider og tester på forskjellige sider og har to alternativer nå: Stasjonær PC med AMD Athlon 64 x2 5000+ prosessor Stasjonær PC med AMD Athlon 64 x2 5000+ prosessor, separat grafikkort og Microsoft Vista Premium operativsystem. Med 500gb+500gb (1tb) harddisk (2 stk á 512GB) har du masse lagringsplass tilgjenngelig! Minnet er på hele 3072MB (2x1024mb + 1024mb = 3072mb) Eller: Fujitsu Siemens SCALEOHi Q6600 En råtass av en spillmaskin, utstyrt med firekjerners prosessor, 1000 GB harddisk + supergrafikk fra NVIDIA SCALEOHI Q6600 DATA - Intel Quad-Core 6600 prosessor - Internminne: 2 GB (2x1024 MB) DDR2 - Harddisk: 1 Terabyte (1000 GB) - Optisk enhet - DVD-brenner RW +/- Dual Layer - NVIDIA GeForce 8500 GT - VGA/DVI grafikkutganger - WLAN 54 Mbps - Windows Vista Home Premium - Norman Antivirus, 3 år Trenger flere alternativer og råd om valg av en ferdig PC til 7000 kr, som skal være kraftig for Videoredigering, bildebehandling, surfing,programmering og kjøring av flere programmer samtidig. Får jeg problemer med applikasjoner hvis jeg velger Quad Core eller? Takk for hjelpen på forhånd. God helg alle sammen Fujitsu Siemens SCALEOHi Q6600 den ville jeg ha valgt fordi den har intel, mye bedre ytelse. Quad core har ingen ting å s bare at det er fire kjerner istedenfor to som det er på dual core. "Supergrafikk fra Nvidia" 8500 gt er old school (gammelt) nå og det vil jeg IKKE anbefale hvertfall ikke om du skal spille litt. Jeg ville heller ha tatt den Februar pc-en på komplett.no for den kan du konfigurere helt sånn du vil ha den og den blir sendt ferdig montert til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå