Laffuz Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hei Ser etter rollespill til datan, utenom WOW Det er en del å velge mellom, men jeg ser helst at det ikke er Subscription/månedsbetaling eller lignende. Om det er mulig hadde det vert fint om det hadde vert med Online-spilling men det er ikke et must, for å si det sånn. Takker mye for innspill P.S. ikke høyere enn 16 års aldersgrense
Black&White Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Mange fine tips til RPG her i denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;hl=rollespill
guste Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Ultima Online, mange gode freeshards å velge mellom. tips: www.defianceuo.com
Syv Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Liker du WoW, prøv The elder scrolls: Oblivion Konge spill innen genren, selv om noen hevder det er for polert og "utvannet" (akkurat som WoW)=P Det har forøvrig fantastisk grafikk (flott atmosfære generelt), banebrytende AI, en stor og åpen verden (du ser milevis, og kan besøke det meste), veldig bra kampsystem, samt morsomme quest (selv om det kan bli for enkelt) m.m. VIl du ha en mer "hardcore" opplevelse prøv forgjengeren (litt utdatert grafikk, men mange mods som forbedrer dette) - Morrowind. Edit: Begger er enspiller forresten... Endret 22. februar 2008 av Syv
vikingkylling Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Online rollespill uten månedsbetaling? Guild Wars (selv hater jeg det, men det koster jo ikke noe å spille), Cabal Online (blir relansert om en stund), Sword Of The New World: Granado Esperanta (eller noe sånt), Eudragons, 9Dragons og sikkert en rekke andre. Alle er gratis, bortsett fra Guild Wars. Cabal Online blir som sagt relansert for Europa om en stund og foregår i en fantasy-verden, men med motorsykler, vanlige sykler og hovedboard. Spilte det for en god stund siden på en asiatisk server og likte det jeg så. Kampene var i sanntid, og stilen minner mye om Final Fantasy. Og siden det er asiatisk får du jo "selvsagt" sverd som er større en deg selv... Men om du er villig til å betale vil jeg anbefale Vanguard: Saga of Heroes på det sterkeste. Det fikk svært dårlig kritikk da det kom for et år siden av gode grunner (selv jeg gav opp), men nå er det nesten perfekt. Det er langt dypere enn WoW på mange områder, verden er minst tre ganger større enn den i WoW og så videre og så videre og så videre. Pluss du kan bygge dine egne skip og hus. Og er virkelig en hundrelapp i måneden så mye for et online spill?
Cryflopp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 cabal må være det beste rollespillet online syntes nå jeg, det er også gratis nå! www.cabalonline.com
Laffuz Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Skal teste ut Cabal nå snart har dere noen flere? ( kan warcraft 3 med TFT være et alternativ?)
Minus Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg vil kanskje si at WC3 heller mer mot strategispill enn rollespill, jeg da. Du kan jo alltids sjekke ut Age of Conan når det kommer ut. (Minuset der er da at der er månedsavgift..)
AO-Edhunter Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Skal teste ut Cabal nå snart har dere noen flere? ( kan warcraft 3 med TFT være et alternativ?) Anarchy Online er gratis å spille, men det begynner jo å dra på årene etter hvert.
Dʋgɢtung Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Skal teste ut Cabal nå snart har dere noen flere? ( kan warcraft 3 med TFT være et alternativ?) Anarchy Online er gratis å spille, men det begynner jo å dra på årene etter hvert. Men det er ikke så alt for lenge til det blir polert opp til å få nyyyyyyyyyydelig grafikk. Et spill det absolutt er verdt å i det minste prøve, ja.
Campin Carl Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Sword Of The New World: Granado Esperanta (eller noe sånt) Akkuratt nå så er den fulle tittelen: Sword Of The New World: Granado Espada: Manifest Destiny (uff, for en lang tittel) Akkuratt nå så er den fulle tittelen:Sword Of The New World: Granado Espada: Manifest Destiny (uff, for en lang tittel) Lotro er et fint spill. Nja, men det koster og spille i måneden
Josso Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Spiller en del Hellgate London for tiden, etter det fikk en god patch på plass så liker jeg det veldig godt, dog det er vel 18+ aldersgrense på det om jeg ikke tar helt feil. I det spillet kan du velge om du vil vere subscriber, eller om du vil spille gratis. Mye hack&slash for pengene, men veldig artig om du spiller med kompiser.
DanielvanSand Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Liker du WoW, prøv The elder scrolls: Oblivion Absolutt. Vanilla versjonen av spillet er utrolig bra, og om du skaffer deg noen mods, har du et spill du virkelig kan kose deg med i laaaaang tid fremover...
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Oblivion? Pøh. Hvis du ikke er grafikkhore og vil ha en ordentlig fantastisk opplevelse uten like så anbefaler jeg at du spiller dette: Baldur's Gate + Tales of the Swoard Coast og Baldur's Gate II + Throne of Bhaal.
Piratpjokken Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Neverwinter Nights. 1'ern er dårlig grafikk, men jeg blir aldri lei av å spille det. Knallgodt spill! Gjerne med ekspansjoner. Få med deg kompisene dine, så skal jeg love deg at dere blir hektet! Det samme gjelder for NwN2. Hett spill! Anbefaler å spille gjennom spillet med melee eller lignende først, så går du en gang til for spellcaster! Også dueller med kompiser Det er vanvittig arti!. Jeg og en kompis (som jeg brukte lang tid på å få med, og engasjere) gikk i arenaen, og da tok det mildt sagt av! Begge var "overpowered", og større lysshow har jeg aldri sett. Akkurat rundt oss: Dommedag. Resten av arenaen; stå stille og se på.. Og ingen ting er morsommere en å se på at en half-orc barbar, som kommer springende etter en gnom. orcen er 4 ganger større en spjælingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå