Gå til innhold

Kritikk til vår hjemmeside?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny på dette forumet, og håper å lære mye her inne.

Jeg er skikkelig nybegynner html. Begynte vel med html nå i jula, og så har jeg drevet endel med det etter det. Så jeg har ikke akkurat så mye erfaring, men jeg gjør da mitt beste!

 

I FF vises siden ganske forferdelig, egentlig, men som sagt er jeg veldig nybegynner, og vet rett og slett ikke hvordan jeg skal fikse det. Har ikke FF, så det er noe jeg har fått vite av andre.

Den er laget basert på hvordan den ser ut i Opera, så det er der den vises best.

I IE får den en irriterende "strek" i designet. Noen tips til hvordan jeg får det bort?

Har laget den på en måte som er ganske ny for meg. Så jeg vet ikke hvor bra det ble.

 

Mine html og css kunnskaper er heller dårlige. (Noe dere sikkert kan se)

 

Fyr på med kritikk. Er her for å lære!

 

Hva syns dere om fargene og designet generelt? Prøver å lage enkle sider med lite rot og rolige farger.

 

Kan hende jeg legger til noen spørsmål etterhvert..

 

Vet ikke om jeg tør å legge ut linken... Litt skummelt! Dette er siden.

 

Siden handler om meg og min Wheaten Terrier, Tassen.

 

En lettere forvirra 13-åring takker for all hjelp!

 

 

Hilde

Endret av Wheaten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er fordi wordpress er en egen side, sånn at home, blir til startsiden av bloggen..

Jeg har ikke klart å finne ut hvordan man legger bloggen inn i designet på siden min, slik som jeg helst vil. (Vanskelig å forklare)

 

Og forresten, finnes det en font som ser bra ut på nettsider og som de fleste har? Har i senere tid funnet ut at det ikke er alle som har den fonten jeg bruker..

Endret av Wheaten
Lenke til kommentar