Gå til innhold

javascript i mobile web form i ASP.NET

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å lager en mobil webside i ASP.NET/C#, og planen er å bruke mobile webforms. Kan jeg bruke javascript i mobile web form?

Jeg får feil når jeg skriver <script language="javascript" type="text/javascript"></script> det er spesielt feil i ordet "type". Feilmeldingen jeg får er: Validation(Mobile HTML):Attribute 'type' is not valid attribute of element 'script'.

Har prøvd å søke litt, men har til nå ikke funnet noe konkret.

Takker å bukker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
When you study their limitations in details, you would come to know that designing PDA accessible websites is relatively easy. Because:

1. PDA's can render HTML pages and display many existing websites without problems.

2. Many of them support JavaScript.

3. Many of them support cookies and Image files.

4. However, their main limitation is smaller screen than normal PC's have. On the contrast, dealing with cellular phones is not very easy. Reasons being:

5. Many cell phones can't render HTML pages.

6. There are some high-end cellular phones which can render HTML but they can support only a limited subset of HTML standard.

7. Many of them do not support JavaScript, Cookies or Image files.

Mulig VS ikke lar deg skrive det siden det ikke er støttet av de fleste mobiler.

Skrevet

Er det flere enn meg som mener av mobile web app i .Net idag ikke er noe poeng? Så godt som alle mobiler støtter jo idag ordentlig HTML. Jeg ville heller lagd en "miniversjon" av website'n på vanlig måte i ASP.Net...

Hvis du ikke absolutt må ha støtte for gamle telefoner som kun har WAP da? Men regner ikke med det siden du vil bruke JavaScript...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...