Gå til innhold

Spillverket.no: Hva med leseromtaler?


Anbefalte innlegg

Jeg simpelthen ELSKER å skrive om ting jeg interesserer meg for, og siden jeg interesserer meg for spill kunne jeg godt tenke meg å skrive spillomtaler for dere. Derfor lurer jeg på om dere ikke kunne være så snille å lage en ny kategori under navnet "leseromtaler"? Jeg har en samling SKIKKELIG fete spill ved min venstre side! Gamle, men like fullt gode! Jeg LOVER å skrive hvis dere tar med dette! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ingen andre enn oss to som ønsker dette? Hvorfor svarer ingen? Vi får aldri leseromtaler hvis dere ikke viser at dere er interessert! Hva med solidariteten? :shrug: Skrivekunsten? :shrug: Dataspillets fremskritt? :shrug: Alt dette kan dere bidra positivt til, bare dere undertegner denne erklæringen:

 

Ja, jeg ønsker at gamer.no skal gi oss lesere muligheten til å skrive spillomtaler på sidene deres. Dette vil være med på å hjelpe samfunnet ved å gi oss vanlige mennesker en ekstra glede i en ellers kjedelig hverdag.

 

Brukernavn:

 

Hva venter dere på? Undertegn! :D

Lenke til kommentar

Jo, hadde vært kjempeartig. Vet ikke om det å ha en egen del i forumet hadde vært så smart. Er redd for at det vil strømme til med fjortiser som anmelder CS uten noen form for begrunnelse.

 

Hadde hatt mye glede av det selv, selv om en eller annen form for godkjenning burde finnes. Mener ikke med det at ikke 11-åringer skal få lov til å anmelde, men synes det bør finnes noe begrunnelse eller en noe mer detaljert beskrivelse i omtalene.

Lenke til kommentar

Vi er fortsatt ikke mange nok! Alle som vil ha leseromtaler på gamer.no: KOPIER DENNE ERKLÆRINGEN OG SKRIV INN BRUKERNAVNET DITT! :yes:

 

Ja, jeg ønsker at gamer.no skal gi oss lesere muligheten til å skrive spillomtaler på sidene deres. Dette vil være med på å hjelpe samfunnet ved å gi oss vanlige mennesker en ekstra glede i en ellers kjedelig hverdag.

 

Brukernavn:

Lenke til kommentar
bra ide, du kan skrive en grundig leser anmeldelse SKIKKELIG og poste på forumet, da vil nok resten av threaden holde en saklig tone også :smile:, de nye smilefjesene er stygge, skikkelig kamera-smil.

 

så iiiijævli enig med deg der...:D

 

okaj, det var offtopic...

 

stiller meg egentli litt imot forslaget deres, jeg... synes det er nok med de få gamer-"ansatte" som er her, de har jo en stil over prosaen sin, så hvorfor meddle med det? besides, hvis det er et spill dere brenner for eller som dere har lyst til å promotere, eventuelt det motsatte, så er det jo bare å skrive her på forumet? :kamerasmil: :smile:

Lenke til kommentar
stiller meg egentli litt imot forslaget deres, jeg... synes det er nok med de få gamer-"ansatte" som er her, de har jo en stil over prosaen sin, så hvorfor meddle med det? besides, hvis det er et spill dere brenner for eller som dere har lyst til å promotere, eventuelt det motsatte, så er det jo bare å skrive her på forumet? :kamerasmil: :smile:

Jasså, du er imot? Da er det bare en ting å gjøre. Kjøpe buss-billett til Sarpsborg. Om litt står jeg på trappa di med en murstein i høyre hånd. Seeya! :D

 

Neida, jeg tuller med deg. Men jeg kan ikke se noe galt i å inkludere leseromtaler. Grunnen til at jeg ønsker dette er at jeg liker å skrive, ikke fordi jeg er misfornøyd med gamer-crewets innsats. For det er jeg overhodet ikke! Gud kunne ikke gjort det bedre! :woot:

Lenke til kommentar
Ja, jeg ønsker at gamer.no skal gi oss lesere muligheten til å skrive spillomtaler på sidene deres. Dette vil være med på å hjelpe samfunnet ved å gi oss vanlige mennesker en ekstra glede i en ellers kjedelig hverdag.  

 

Brukernavn: Stilus

Lenke til kommentar

Hadde ikke vært dumt :)

 

Men hvordan skulle det bli gjort? En hovedside nyhet om et nytt spill som er anmeldt av en leser er neppe en god idè..

 

Kanskje en side med liste over siste releaser, også en liten omtale/kommentar fra leserne? Kanskje et minimumskrav på 5-10 mld i forumet og.. (Unngå spam)

Lenke til kommentar

Jasså, du er imot? Da er det bare en ting å gjøre. Kjøpe buss-billett til Sarpsborg. Om litt står jeg på trappa di med en murstein i høyre hånd. Seeya! :D

 

hehe, du skal være forsiktig med det der...:p jeg sa på VoC-forumet (forum.o2.no) at han som skulle sitte ved siden av meg hadde tatt plassen til kameraten min og det utvikla seg til at vi ble tre stykk som skulle ta'n med balltre...:lol: for det var _IKKE_ ironi? :D uansett så skjønte jo ikke stakkaren det, så han flytta seg til andre enden av salen...:D fikk en god haug kjeft av kameratene hans og greier...:D

Lenke til kommentar

Beklager sen tilbakemelding, men vi har diskutert dette litt internt og kommet frem til at vi ikke kan ha en slik kategori. En slik kategori vil naturligvis ta rimelig av, og flomme over av til dels useriøse omtaler. Omtalene vil antageligvis være skrevet av folk som stort sett kun er ute etter personlig PR, eller ære fordi de nettopp har lastet ned et spill og vil være først ute med omtalen. Folk kommer til å skrive omtaler av piratversjoner måneder før vi publiserer en omtale på Gamer.no. Det ser galt ut. Vi er jo tross alt sterkt i mot piratkopiering. Det er nok jobb å moderere dette forumet fra før.

 

Et annet resultat av dette er at det kan gå utover den redaksjonelle kvaliteten, og seriøsiteten til Gamer.no. En slik kategori vil lett gå over til en skrytekategori. Vi foreslår at de som mener de er flinke til å skrive, søker seg som skribent i Gamer.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...