Gå til innhold

warhammer online guild - anyone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er det jo x antall AoC guilder der ute, etablert og klare. Samme med Warhammer også. War har ikke et offisielt forum på siden sin, så er ikke så lett å finne dem. Men søk på youtube, Warhammer online guild promeo etc.. har sett en del guilder som har gjort det. kansje flest fra usa..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Kan ikke noen ta initiativ til å starte en da :)?

 

Jeg vet jeg i alle fall skal gi spillet en sjangs. Prøve noe annet en World of Warcraft.

 

Men vil ikke involvere meg som guildleder igjen nei.

 

Har prøvt det før i World Of Warcraft.

Når spillet started lagde vi en internasjonal guild.

Det var moro, men krevde mer tid enn jeg er villig til å legge i et spill.

 

Dersom det er noen som vil legge litt arbeid i det, så har de en gyllen anledning til å prøve.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

http://warhammervault.ign.com/View.php?vie...ory_select_id=3

 

 

Da får en eller annen nordmann ta ansvar å lage en guild, registrere den og få oss i gang ;)

 

Selv om vi ikke kan spille enda, så kan vi jo forberede :D

 

Forhåpentligvis en Destruction guild.

 

Jeg skal bli Scorceress. Det har jeg bestemt meg for :)

 

Og dessuten så pleier jo alle ungene å spille på de "godes" side, så det er jo greit å holde seg borte fra der. :)

Endret av Arteju
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Og dessuten så pleier jo alle ungene å spille på de "godes" side, så det er jo greit å holde seg borte fra der. :)

 

Det skal du absolutt ikke være så sikker på! For i motsetning til WoW, så ser faktisk Destruction, den onde siden, KICK ASS ut i forhold til flesteparten av karakterene du kan velge å spille på Order siden. Derfor er det nok mange 13- åringer som tenker "Lol lett Chaos Chosen ass, sjekk det sverdet'a."

 

Selv skal jeg spille Destruction, ettersom Magus er den klassen jeg finner som mest appelerende til meg selv. Men at jeg vil bli omringet av fjortiser i WAR, det er bare noe jeg må regne med.

 

Har for øvrig applikert til et "semi- core" Destruction guild som heter Eclipse. Virker som et godt organisert guild, som jeg håper å komme inn i.

 

Det er en god del guilds der ute som begynner å ta form allerede, men når release kommer så vil man se at det dukker opp mange, mange flere guilds.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg og 5-6 venner skal lage guild etter release når vi har ettablert oss litt, dette guildet blir helnorsk ,crafting og satsing på RvR/PvP litt PvE raids osv.

Vi skal være Destructive(eller hva det heter).

Så jeg kan sikkert legge ut en større info tråd når vi nermer oss start :)

Vi er ikke sikkre på navn enda men har disse 2 alternativene Screamfinder's og Gravesinger's.

-Haffi

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...