Gå til innhold

Active 24 vs. One.com

Chirpy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg webhotell hos Active 24, men der må en betale ekstra for sql database, og den kan maks være 200 mb (koster 69 kr + mva pr mnd. for 200 mb sql). Dette blir for lite da jeg har et forum (Invision Power Board) på webhotellet. Jeg har vurdert å skifte over til One.com, de er mye billigere og en får med like mye sql plass, som størrelsen på webhotellet. Men hos One.com koster det bare 10 kr. pr. mnd. Hos active 24 blir det ca 200 kr. pr. måned. Er det noen som vet om det er stor forskjell på kvaliteten på One.com og Active 24? Det er jo veldig stor prisforskjell :) Håper noen kan svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et ordtak som sier: "du får det du betaler for", og det gjelder som oftes i webhotell bransjen også.

Når ting er billig går det utover kvaliteten, ellers så får du urimlige begrensninger på trafikken, CPU bruk, minne bruk osv.

Vil tro at en SQL database på mange hundre MB vil gi deg problemer hos en hver rimelig webhotell leverandør.

Skrevet

Noen andre anbefalinger enn Active 24 da? er greit å betale litt, men de har jo grense på 200 mb på sql databasen, og det er litt lite på sikt :)

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en leverandør med samme kvalitet som Active 24, men som ikke har annen grense på sql enn total størrelse på webhotellpakken? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...