Gå til innhold

AC/DC i studio i Mars! ?


boogiesg84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

tour dates for usa er lagt ut

 

 

 

Thursday, September 11, 2008

AC/DC Reveals Fall Tour Plans

 

In support of its forthcoming studio album, AC/DC will launch its Black Ice World Tour on Oct. 28 at the Wachovia Center in Wilkes-Barre, Pa. The 24-date North American leg of the arena jaunt is scheduled to wrap Dec. 18 at the Time Warner Cable Arena in Charlotte, N.C.

 

The worldwide trek follows closely behind the Oct. 20 release of "Black Ice," which will be sold exclusively in Wal-Mart and Sam's Club stores as well as ACDC.com. AC/DC's first new single in eight years, "Rock'n'Roll Train," rockets 15-5 this week on Billboard's Mainstream Rock chart.

 

Tickets for the North American dates will go on sale during the weekend of Sept. 20 via Ticketmaster and ACDC.com. Specific on-sale dates and ticket prices have not yet been announced.

 

Following the North American run, AC/DC will visit South America, Europe and Asia, with dates to be announced. The Black Ice World Tour will be AC/DC's first outing since 2001.

 

Here are AC/DC's North American tour dates:

 

Oct. 28: Wilkes-Barre, Pa. (Wachovia Arena)

Oct. 30: Chicago (Allstate Arena)

Nov. 3: Indianapolis (Conseco Fieldhouse)

Nov. 5: Auburn Hills, Mich. (Palace of Auburn Hills)

Nov. 7: Toronto (Rogers Centre)

Nov. 9: Boston (TD Banknorth Garden)

Nov. 12-13: New York (Madison Square Garden)

Nov. 15: Washington, D.C. (Verizon Center)

Nov. 17: Philadelphia (Wachovia Center)

Nov. 19: East Rutherford, N.J. (IZOD Center)

Nov. 21: Columbus, Ohio (Schottenstein Center)

Nov. 23: Minneapolis (Xcel Energy Center)

Nov. 25: Denver (Pepsi Center)

Nov. 28: Vancouver (General Motors Place)

Nov. 29: Seattle (KeyArena)

Nov. 30: Tacoma, Wash. (Tacoma Dome)

Dec. 2: Oakland, Calif. (Oracle Arena)

Dec. 6: Los Angeles (The Forum)

Dec. 10: Phoenix (US Airways Center)

Dec. 12: San Antonio (AT&T Center)

Dec. 14: Houston (Toyota Center)

Dec. 16: Atlanta (Philips Arena)

Dec. 18: Charlotte, N.C. (Time Warner Cable Arena)

 

Source: Billboard

Lenke til kommentar

@ boogiesg84: Er ikke offisiellt da. Men kan jo uansett se på det som ett godt tegn. Bare og glede seg til europa datoene bli sluppet.

 

 

blir det dems siste plate?

 

Det er det vell bare dem selv som vet. Så lenge dem gidder er det nok ingenting som vill hindre dem i og lage en plate etter dette.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si jeg har høye forventninger til denne plata akkurat.Highway To Hell er kul på fest og det er det. Utover det har jeg ikke noe positivt å si om AC/DC, og denne plata blir ikke noe annerledes etter fra det jeg har forstått. Jeg synes "Rock and Roll Train" var uoriginal og kjedelig. Det de gir ut blir alt for platt for meg.

 

Menmen, whatever floats your boat. :)

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Så jævlig bra, nå gleder jeg meg om mulig enda mer!

 

Dette blir så bra, nå har de disket opp med 2 nydelige sanger. War Machine er en sang man digger første gang man hører den, mens rock n roll train bare blir fetere for hver eneste gang man hører den. Kan nesten ikke vente på å få høre de resterende sangene. Synes faktisk rock n roll train er fetest hittil, men det er vel fordi jeg har hørt denne 30+ mens jeg bare har hørt war machine 3 ganger.

Endret av Masteral
Lenke til kommentar
War Machine er krem med kirsebær. Om resten av albumet holder samme klasse som de to sangene som er sluppet til nå, så har det potensiale til å bli årets album for min del.

 

Helt enig. og etter min mening det beste albumet dem har sluppet siden "Back In Black". Jeg håper virkelig at det er slik. Fansen har ventet i åtte år på deres nye album så det bør være verdt ventetiden, noe det ser ut til og bli.

 

War Machine syns jeg ikke var like lett og like første gangen jeg hørte den. Men jo mer man hører på den jo bedre blir den syns jeg. Rock N Roll Train syns jeg er den beste av de to nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...