Gå til innhold

AC/DC i studio i Mars! ?


boogiesg84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har mine tvil om at de får ut finger'n så fort, men jeg sier definitivt ikke nei takk til nytt album fra den kanten.

 

Nå er det jo ingen som vet hvor lenge det har vært planlagt å gå i studio i mars da! Sannsynligvis en stund hvis at det stemmer

 

Nå er det vel ikke mer enn ~2 måneder siden AC/DC-leiren avkreftet at det var planlagt å gi ut noe nytt album i år, og samtidig sa at de ikke ante når bandet eventuelt ville gå i studio for å spille inn et nytt album, så jeg velger å ta uttalelsen til Williams med en god klype salt inntil det foreligger en offisiell uttalelse.

Lenke til kommentar

Nix,de har aldri avkrefta ei plate! de avkrefta kun de falske ryktene om konsert sveits. Det va også rykter om en klubb gig i new jersey, men det er trolig noen italienske svindlere som står bak...

 

Og at de ikke aner når de skal gå i studio har de sagt i 5 år

 

Forøvrig så har også dette dukka opp på Sony BMG sine sider i løpet av februar

 

http://www.sonybmg.no/nye_utgivelser/kommende_utgivelser/

 

Måten cliff har sagt dette på gjør det til det nærmeste vi har fått en bekreftelse på noe som helst siden 2003. Men det er selvsagt ikke 100% nei....

Endret av boogiesg84
Lenke til kommentar
Nix,de har aldri avkrefta ei plate! de avkrefta kun de falske ryktene om konsert sveits. Det va også rykter om en klubb gig i new jersey, men det er trolig noen italienske svindlere som står bak...

 

Albert Music (det er vel det Australske plateselskapet til AC/DC, om jeg ikke tar helt feil) benektet at AC/DC var i studio for ca. 1 måned siden, og sa at de ikke visste om noen planer for innspilling av nytt album.

 

http://www.chez106.com/news/local/article....116_114407_4864

Lenke til kommentar

det stemmer. De var jo heller ikke i studio for en måned siden :) Å booke et studio er jo ikke noe særlig tidkrevende, med mindre det er et ekstremt populært et.

 

Tror poenget er at hvis de først bestemmer seg for at noe skal skje, så kan det skje ganske så fort...får jo håpe det ikke er tomme ord denne gangen. Tviler jo egentli på at cliff hadde sagt noe så konkret som MARS hvis han ikke visste det, for i tidligere uttalelser fra han og Brian så har det virka som om de har vært livredde for å si noe konkret om det. Kun at de er klare, men har ingen planer om det osv...

Endret av boogiesg84
Lenke til kommentar

Ac/dc skulle definitivt ha gitt seg etter Back in black da de fortsatt var på topp. Brian Johnson har etter min mening ødelagt hele bandet. Dårligere riff, dårligere vokal, dårlige tekster (ikke at Scott var noen mester på det punktet heller, men han var definitivt bedre på det meste). Jeg har mine tvil til at dette kan bli noe.

Lenke til kommentar

Er egentlig enig med saluttknall her. Back In Black er en helt grei skive, selv om den etter min mening ikke når helt opp til de beste platene med Bon Scott, men etter det har "våre australske venner" gitt ut mye rart. Jeg falt forsåvidt helt av lasset etter The Razor's Edge, så jeg aner ikke om Ballbreaker og Stiff Upper Lip er gode album, men et par glimt av musikkvideor fra de to albumene overbeviste ikke akkurat. Så ut til å være "klassisk Brian Johnson-AC/DC".

 

Med andre ord er jeg nokså likegyldig til en ny AC/DC-skive, men bevares, det kan jo bli bra :)

Lenke til kommentar
Er egentlig enig med saluttknall her. Back In Black er en helt grei skive, selv om den etter min mening ikke når helt opp til de beste platene med Bon Scott, men etter det har "våre australske venner" gitt ut mye rart. Jeg falt forsåvidt helt av lasset etter The Razor's Edge, så jeg aner ikke om Ballbreaker og Stiff Upper Lip er gode album, men et par glimt av musikkvideor fra de to albumene overbeviste ikke akkurat. Så ut til å være "klassisk Brian Johnson-AC/DC".

 

Enig. BiB er et OK album, men ikke mer. I grunn synes jeg AccaDacca har gitt ut andre album med Johnson som er bedre enn BiB (For Those About to Rock og The Razor's Edge, bl.a.). Ballbreaker likte jeg ikke noe særlig, men Stiff Upper Lip var slett ikke verst, på tross av at det var sterkt preget av blues (ikke at jeg misliker blues, men jeg foretrekker AC/DC som heavyrockband fremfor heavybluesband).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...