Rowdy Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hei! Jeg har et Creative Soundblaster X-fi, Xtreme audio. Da jeg innstallerte kortet for litt over et år siden, innstallerte jeg samtidig et program hvor man kunne stille inn systemet på alle mulige måter, velge mellom forskjellige moduser, teste surroundoppsett osv. Etter reinnstallasjon av Windows, finner jeg ikke dette programmet. Kun Creative audio console, som følger med driverne. Noen som har en aning om hvor dette programmet finnes? Edit: Dette var ikke et 3. Parts- program. Mener å huske det fulgte med kortet. Endret 20. februar 2008 av Normand Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Her har du en link til informasjon om kortet kanskje dette vil hjelpe...se under Package Contents Endret 20. februar 2008 av thomaszito91 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Nei, står ikke noe som hjelper der, men takk for svar. Noen som kan tenke seg hva dette programmet heter? Jeg får vel eventuelt sende epost til Creative. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Dette programmet ligger på platen som fulgte med kortet! Klarte, merkelig nok, ikke å finne det på nettet! Men Creative Audio Console som du har installert har akkurat samme funksjonene, dog ikke like fancy GUI Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, det er nettopp litt fetere GUI jeg er ute etter. Ellers er programmet nogenlunde likt. Har du sett programmet jeg snakker om, før? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 ja, ligger på platen som fulgte med mitt X-FI Platinum... har du ikke denne platen? TRor nemlig at det er kun på den platen du kan få det fra... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Ser nå at du svarte på spørsmålet mitt i ditt forrige innlegg. Jeg var nok litt trøtt i går kveld Jeg skal sjekke igjen når jeg er hjemme, om programmet ligger på platen. Har sjekket dette så vidt tidligere, men kanskje ikke godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå