[email protected] Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg har skaffet meg Sun Sigil, og Sun Crest i tillegg til cloudy mirror. Nå trenger jeg da celestial mirror. Den skal jeg få ved å finne mannen til en dame i macalania woods. Det har jeg gjort, og i følge en nettside skal nå sønnen deres være borte. Når jeg finner han får jeg celestial mirror. Problemet er bare at mannen og damen ikke sier at sønnen er borte. De sier bare at de er glade for at jeg fant mannen. Hva gjør jeg? Endret 6. mars 2008 av Maggis
Monkeyboy Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) I hvert cloister of trials, så kan du få en destruction sphere. Du må løse noen ekstra puzzles for å få dem. Jeg orker ikke å skrive hvordan du får tak i alle, men her er en walktrough som forklarer hvordan du får alle aeons og destruction-spheres. Denne tråden bør kanskje flyttes til Sony-forumet? edit: skrivefeil Endret 20. februar 2008 av Monkeyboy
[email protected] Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Nå trenger jeg hjelp til noe annet
master air Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Hva er det du trenger hjelp til da? Begynner aa bli en stund siden jeg spilte FFX sist, men kan sikkert hjelpe vis du ikke finner det du lurer paa i en walkthrough paa nettet.
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 eg mener å si at for å få celestial mirror må du til macalania og gå opp den "usynlige" stien (den hadde ihvertfall en rar farge) og opp til den store blomsten som gjør cloudy om til celestial, der skal også han guttungen være.
S-r-ex Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Gå til Rin's fra Macalania Lake. Gå inn i skogen, og når du kommer dit, vil du se at stien deler seg i to forover. Ta sien som er til høyre for kartet, eller til venstre sett fra Tidus' synsvinkel. Resten skulle du klare selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå