LaserMannen Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Vi har kjøpt oss russebil, en Chevrolet Starcraft g30 5,7 V8. Har tenkt å oppgradere det anlegget som står fra før av med 15 000kr. Fra før står: 1stk 12" Sony xplod sub 4stk 6x9 sony xplod Og en forsterker som jeg er usikker på hva heter, men driver i alle fall anlegget Så lurer vi hvilke alternativ vi har å velge mellom? Er ute etter mest trøkk i anlegget slik at vi høres bra når vi kjører rundt Endret 19. februar 2008 av LaserMannen Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Da bruker du den 12" xplod`n som askebeger, og kjøper 2stk dynabel DY9815 suber, og en dynabel BF7501 forsterker til dem, også kjøper du en dynabel BF0804 til 6x9 høyttalerene dine, og bruker høypassfilter på dem www.dynabel.no Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hehe, sony xplod noe dritt altså? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hehe, sony xplod noe dritt altså? Ja, under middels bra, vil jeg si... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 må si mæi litt uenig der. sony xplode er ikke så rævva som alle skal ha det til. hadde 2 12" i mine yngre dager. spilte meget bra synes jeg, selfølgelig ikke noe high end sub men helt grei til prisen. vet ikke hva de koster i dag men når jeg kjøpte kostet de 990kr pr stk. vil si de var verdt de pengene. visst du ser etter sub med skikkelig trykk og pen lyd anbefaler jeg ground zero. 2 stk 12 eller 15" burde trykke bra Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bare anlegget dunker bra så er det bra:P Men vi må vel lage en slags høytalervegg med de dynabel subene? Så spørsmålet blir jo om hvor vanskelig det er? Er ingen på bilen som e noe særlige håndverkere:P Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Bygg kasser til de....eventuelt kjøp. Endret 19. februar 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Til den prisen kan det lønne seg å ta kontakt med div. bilstereoforhandlere for å høre om dere kan få et pakketilbud etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå