Gå til innhold

ray ban wayfarers


Doier

Anbefalte innlegg

ray ban wayfarers er en solbrille jeg har hat lyst på lenge, dessverre har jeg ikke klart å finne den noen sted i Norge. Det ser ut som om jeg er nødt til å betale en kraftig sum for de på amazon om jeg ikke finner den her i Europa.

 

Jeg henvender meg nå til deg som har et par av disse solbrillene liggende på et loft eller i en kjeller. Har du denne solbrillen er jeg veldig interessert i å anskaffe meg denne fra deg. Om det gjelder penger har jeg ikke all verden av det, men jeg er i stand til å betale en symobolsk sum, forhåpentligvis lavere enn det amazon tilbyr de for.

 

Ta kontakt med meg på mail: [email protected] om du kan hjelpe meg i jakten på disse solbrillene som tilsynelatende ikke eksister i en norsk netthandel.

 

post-104379-1203378339_thumb.jpg

 

Om du ikke kjenner til brillene ved navn, er det disse jeg snakker om

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser ut som om jeg er nødt til å betale en kraftig sum for de på amazon om jeg ikke finner den her i Europa.

 

lol, hva forventer du egentlig?

 

Hvis du syns 100~ dollar mye for et par Ray Ban Wayfarers fortjener du ikke solbriller i det hele tatt, du stusselige.

 

Kosta jo tusener i sin tid i norge. Har både dem og et par nyere som selvfølgelig også kosta flere laken, selv om de va

 noen av de rimeligere brillene.

 

Kjøp deg noe juggel i tyrkia du hvis du virkelig hater øyene dine så mye.

 

Carl :)

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

De er grisetøffe! =) Fatters har originale Rayban Wayfarer (+ 2 kopier) og jeg har min egen kopi. Utrolig deilige solbriller med grisetøft design, om man passer dem. I tillegg er de kvalitetsbriller. Fatters sine ser ut som nye.

Originalen er nok veldig vanskelig å få tak i idag, men Rayban lagde jo nylig noen replikaer da de kom på mote igjen.

Men som alltid; design koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...