SuXz0r Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Hey! Har et par ting som irriterer meg her: Mens jeg holder på å loade XP så begynner den blå "tingen" å lagge, i rytme med hardisken. Enten så starter XP normalt etter 1min, eller så stopper loadinga helt (det skjer ingen verdens ting, den blå "tingen" står helt stille eneste utvei er restart). Hva kan dette komme av? HW står i profil og under: AMD Athlon 4200+ Kn8 SLI 3GB DDR ram ATI Radeon X850 Pro Windows XP Professional SP2 32bit Takk:)
BigJaffa Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Kan hende at hardisken di holder på å gå konken. Du kan prøve å instalere win på ein anna harddisk vist du har ein liggende å slenge.
SuXz0r Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 (endret) Snakker om raskt svar! Takk hmm, kan prøve med en gammel IDE harddisk, men da må jeg vente til pappa får henta ut sine filer (han fikk hardisken i dag, regner med å kunne hente den i morgen) Det jeg synes er rart er at denne "laggingen" på hardisken har holdt på i 6-7mnd. Viss hardisken skulle tatt kvelden så ville det jo vært rart om den holdt så lenge Er det noen andre som har noen tanker om dette? SuXz0r Endret 17. februar 2008 av SuXz0r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå