Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med Linksys Network Monitor


Anbefalte innlegg

Nettverkskortet mitt er et linksys, men jeg bruker for øyeblikket windows XP for å koble meg på internett. Jeg får nemlig ikke Linksys Network Monitor til å fungere; den kobler seg til routeren 95-100%, men finner ikke internetten. Tror problemet har noe med tildeling av IP og gjøre, men jeg nettverks-rookie. Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, wep-key er korrekt, har også prøvd alle alternativene for sikkerthetsskyld. Signalstyrken til routeren er også 100%.

 

Jeg har forøvrig et annet problem også:

Både med win XP-tilkoblingen og på laptop forsvinner internett i ett sekund ca hvert fjerde sekund. Dvs., surfing og MMORPGs går fint, mens fps osv funker svært dårlig.. Der ligger vel problemet med routeren, men hva kan man gjøre med det?

Lenke til kommentar

Jeg tipper hvis du skifter kanal på det trådløse nettverket ditt får du helt perfekt internet. Fordi det kan være naboer der som kjører på samme kanal...da stokker ruteren din på pakker fra deg og fra naboen. Selv om dere har sikkerhet.

 

Ok,,du er på internat. Er dere mange som deler nettet. Kan jo være en luring som sitter og kjører max på torrent, og ødelegger for dere andre..

Endret av kaeksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...