Kexxy er sexxy! Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hei, jeg trenger noen tips til nye spill! Da har jeg.. tror jeg at jeg har spilt igjennom de fleste spill på markedet som er av action eller strategi. Jeg har spilt: Cod serien, Gta serien, Bf serien, Total war serien, World in conflict, Empire earth serien, Age of Empires serien, half life serien, portal, crysis, cs serien, stalker roller coaster tycoon serien, command and conquer serien, company of heroes... og en masse masse flere spill. Jeg liker alt action og strategi.. så hadde vært fint med noen nye spill Endret 16. februar 2008 av Kexxy er sexxy!
OEH Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Prøvd Halflife 2 (+ ep1&2) Ellers er portal et veldig bra spill som følger med i Orange Pack.
dravisher Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Du kan kanskje prøve Sins of a Solar Empire. Det er et RTS, men det lider ikke av clickfest-syndromet som vanlige RTS-spill. SoaSE markedsføres som "RT4X", altså en blanding mellom RTS og 4X.
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Prøvd Halflife 2 (+ ep1&2)Ellers er portal et veldig bra spill som følger med i Orange Pack. Det har jeg spilt portal var morsomt, men ble litt kjedelig i lengden.. Du kan kanskje prøve Sins of a Solar Empire. Det er et RTS, men det lider ikke av clickfest-syndromet som vanlige RTS-spill. SoaSE markedsføres som "RT4X", altså en blanding mellom RTS og 4X. Takk, skal prøve det senere
WaterMarked Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Tipper du har spilt det, men jeg prøver meg allikevel... Stalker. Eller kanskje oblivion? dungeon keeper Team hospitable roller coaster tycoon 3 sistnevnte er sikkert ok spill viss du ikke er grafikkhore, eller kanskje du har spilt de.
Licht Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 en masse masse flere spill. Veldig informativt 8D STALKER (2007s beste PC-spill)? Clive Barker's Jericho (forutsetter at du liker makabre Clive Barker-historier)?
hvorre Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Hehe, du kunne jo prøvd TF2 (team fortess 2) Litt sinnsykt egentlig. Ligner på cs bare med ett litt mer crazy theme. Ellers burde du virkelig prøve Bioshock. Det er etter min mening ett av de beste spillene som har kommet i moderne tid(og ett av de sykeste)
AvidGamer Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Bør teste ut Supreme Commander dersom du liker RTS. Meget bra spill, og svært krevende.
zipp- Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Bioshock er ett spill du absolutt må prøve hvis du ikke har spilt det. Noen andre: - Timeshift - Stranglehold - Medal og honor: Airborne - Company of Heroes - Splinter cell double agent og chaos theory - The Witcher - Tomb Raider Anniversary Bare noen jeg kom på i farta.
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 (endret) Er så mange spill jeg har spilt, at det er vanskelig å holde tall på alt hva handler stranglehold og the witcher om, zipp-? er egentlig ganske overrasket over at jeg ikke har prøvd Medal of honor Airborne ennda :S Endret 16. februar 2008 av Kexxy er sexxy!
zipp- Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Er så mange spill jeg har spilt, at det er vanskelig å holde tall på alt hva handler stranglehold og the witcher om, zipp-? er egentlig ganske overrasket over at jeg ikke har prøvd Medal of honor Airborne ennda :S Stranglehold går mest ut på å skyte masse folk uten noen særlig god historie. Litt kult spill, men blir litt kjedelg etter hvert. The Witcher skal visstnok være ett av fjorårets beste rollespill, jeg har bare bare fått spilt det i en time så jeg kan ikke si så mye om hvor bra det er. The Witcher Stranglehold
Licht Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Stranglehold er en direkte oppfølger til filmen Hard Boiled, Hong Kong-action av John Woo med Chow Yun-Fat i hovedrollen. Mye av kampestetikken i f.eks. Max Payne og The Matrix kommer derfra (gun ballet). Stranglehold er pent å se på, og handler om å skyte mange folk i sakte film, mens Chow Yun-Fat innimellom leverer oneliners på gebrokkent engelsk - samt herlig pompøs musikk og hvite duer. Fikk en litt lunken mottakelse, uten at jeg helt forstår hvorfor. I små doser er det veldig god underholdning. The Witcher er noe så sjokkerende originalt som et tradisjonelt RPG, med unntak av at man er låst til å spille en bestemt karakter (Geralt). Hvordan man vil spille ham er helt og holdent opp til deg. Et av de bedre spillene fra 2007, men det er mer RPG enn action. Endret 16. februar 2008 av Zealuu
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 (endret) Er ikke så glad i rpg så.. Stranglehold hørtes ikke så spennende ut... Endret 16. februar 2008 av Kexxy er sexxy!
Licht Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Vel verdt de 200 kronene jeg betalte for det. Det blir nok aldri noen klassiker, og i spillverden kommer det aldri til å ha samme status som Hard Boiled i filmverdenen - sannsynligvis fordi 3d realms allerede har gjort det som danner grunnmekanikken i gameplayet, nemlig å la deg aktivere en eller annen inkarnasjon av bullet time. Det er ikke noe dårlig spill (men heller ikke noe superspill, fordi man føler man har sett alt før), det bare drukner litt i mengden. Sats heller på STALKER, hvis du ikke har spilt det fra før av. 8D Endret 16. februar 2008 av Zealuu
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Stalker var litt skummelt, og litt "stivt" hvis du skjønner.. så så urealistisk ut osv..
Crossfire Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Noen grøssere kanskje? Penumbra: overture (og det neste spillet) Silent Hill (tror de fleste er på pc) Resident Evil 1,2,3 ellers Team Fortress 2 hvis du ikke hadde prøvd det.. obligatorisk Endret 16. februar 2008 av Crossfire
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Har tf2 på steam, spiller det av og til ^^ var ikke så morsomt/intressant som jeg trodde.
Quote Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Kanskje spel som: Swat 4 (litt gamalt, men litt kjekt) Deer hunter 2005 Colin MCrae dirt Oblivion Armed Assault (Har ikkje spelt det så mykje, men det skal vere bra a.k.a ganske realistisk) Heroes 3 (God og gammal klassikar) Her har du i alle fall eit par snesne titler :]
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Du burde prøve Bioshock og Gears of War !!
Loeve Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 portal var morsomt, men ble litt kjedelig i lengden.. Er ikke det litt selvmotsigende? Var jo ferdig med Portal på en time eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå