andr3 Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Når jeg starter datamaskinen min kommer jeg frem til BIOS, men etter noen få sekunder skrur den seg av. Noen som har en løsning?
cliffme Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Lager den noen lyder? pipe lyder? Er alt som det skal være? cpu på plass med kjøler osv?
andr3 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Lager den noen lyder? pipe lyder?Er alt som det skal være? cpu på plass med kjøler osv? Ja alt er som det skal være.
cliffme Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Lager den noen lyder? pipe lyder?Er alt som det skal være? cpu på plass med kjøler osv? Ja alt er som det skal være. Da får du si litt hvilken pc du har og hvordan dette oppsto...
andr3 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Det er ett ASUS P5N-E SLI hovedkort. Intel Quad core prosessor. 8800 GT.. 4 gig med ram
tranzer Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 ville tru at det var grafikkortet.. for det er det eneste du kommer deg etter bios.. (CPU) starter pc`en ikke i det hele tatt (ram) starter pc`en Heller ikke i det hele tatt (HK) da piper det i hovedkortet men (grafikkort) derrimot kommer ved loadinga der før eller etter
cliffme Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Du kan jo ta ut skjermkortet og skru på pcen. Se om den fortsatt skrur seg av.
andr3 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Du kan jo ta ut skjermkortet og skru på pcen. Se om den fortsatt skrur seg av. Har prøvd.. den skrur seg fortsatt av.. skal sende inne hovedkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå