Cepherit Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Ja, jeg har spilt BF2 ganske lenge, men jeg er alltid Private! Jeg går aldri opp i Rank! Jeg har fått "Award'er" som foreksempel: Skutt med Sniper på en Helikopter-Fører, og drepte han! Men det registrerer seg ikke i BFHQ! En dag fant jeg ut at du må spille på Rankede Servere! Jeg skiftet til Mulitplayer, og trykte på at kun Rankede Servere skulle vise! Så dro jeg innpå en jeg fant, spillte 45min... Helt til Banen var over, Og jeg dro inn på BFHQ, etter å ha drept en del Irakere , Men der står ingenting! Jeg var også Kommandør hele Kampen! Men der sto det at jeg aldri hadde vært kommandør, eller at jeg aldri har vært i noen Squad! Hjelp meg! Hva skal jeg gjøre for å Raise i Rank! Venter håpefullt på svar... :9 Endret 16. februar 2008 av hood163
hightow Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 BFHQ oppdateres ikke on-the-fly - det kan ta noen dager. Hva slags "award" får du dersom du skyter med sniper på en helikopterpilot,da? Ukjent for meg
Cepherit Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Husker ikke helt hva den het... Men jeg fikk netopp en ny Award! Purple... ett eller annet... Jeg fikk den av å skyte ned et helikopter med Lock-On Men hvor lenge går det før BFHQ oppdateres? Jeg var jo Kommandør i går, det hakke oppdatert seg ennå...
hightow Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Purple Heart? Den fikk du pga. noe helt annet. Det finnes ikke noe fasitsvar på hvor lenge det går før BFHQ oppdateres, jeg skrev i mitt forrige innlegg en antydning.
Cepherit Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Ehh... Tror det er noe galt her... Jeg kjøpte spillet i 2006... Og da spillte jeg... Så sluttet jeg fra 2007-2008, og jeg har nå spillt i 1mnd... Men når jeg ser på BFHQ, står det at min siste kamp var 03.05.06! Samme dato som når jeg kjøpte spillet! Hva skal jeg gjøre? Er det noe gærnt me data'n??
hightow Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Det er bare spill på rankede servere som blir logget, også hvor lang tid du har spilt og når du spilte sist.
Cepherit Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Ja men jeg spiller jo kun på Rankede Servere! Og jeg har fått 3awarder idag, men de registrerer seg ikke! HJELP! JEG TROR JEG BLIR GAL!
hightow Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg vet ikke om du leser hva jeg skriver, men du kan jo prøve å lese mitt første svar en gang til.
Cepherit Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Leser hva du skriver, men det går vel ikke 2 år å oppdatere!!!!
hightow Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 OK, så når du skriver "En dag fant jeg ut at du må spille på Rankede Servere!", så betyr det egentlig "En dag for 2 år siden..."? Har du oppgradert til siste versjon (1.41)?
Cepherit Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Ehhh... Nei... Er det kun det jeg trenger... ?
hightow Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Mmmm. Så kan du passe på at du har avkrysset for 'Same version' i Multiplayer, så du ikke tilfeldigvis skulle ramle inn på servere som kjører noe annet enn siste offisielle versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå