valentv Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 hallo jeg har spillt det en stund og har mange tusen kroner men hva kan jeg bruke pengene på??????????????
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Oppgradere slottet (andre etasje, ved modellen av slottet), våpen og rustningen (i kjelleren).
valentv Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 (endret) Takk bump hvordan kommer jeg over geyser field inne i blue hive klarer det ikke :S klarte det visste ikke at jeg kunne bevege på guard postene Endret 18. februar 2008 av ttt
archongamer Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Et lite tips bare, når du får så mye å si og ingen har skrevet etter ditt siste innlegg så bruk redigeringsfunksjonen og legg alt i en post. Samme med å bumpe en tråd to minutter før du skal skrive nytt innlegg er heller ikke mye vits;) Ellers en dfet, kos deg med ondskapen og ha en fin søndag:)
valentv Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 (endret) takk archongamer ha en god søndag du og men jeg tror det er en tigger ved siden av browns spawn i spree!! går det ann å gi noen kroner til en liten stakkar er det ingen som vet noe om det???? ingen????? Endret 18. februar 2008 av ttt
Kharan Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Du kunne gitt Google et forsøk siden det ikke later til at du får svar her?
valentv Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 (endret) bare glemm det det er ikke akkuratt viktig men vet noen om et bra sted hvor jeg kan skaffe mye greens nermt en portal eller noe sånt så jeg kan gå inn og ut hallo trenger hjelp noen som har drept Goldo i dwarf stedet han er i en borg men jeg finner ikke veien inn i borgen ingen som vet noe om det?????? jippi klarte det Endret 18. februar 2008 av ttt
ttt Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Ein del unødvendig bumping og dobbelposting er slått saman. Trådstarter bør lese reglane for bumping her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#bumping Du kan bruke rediger-knappen under innlegga dine for å leggje til ny informasjon. Vennligst ta eventuelle kommentarar til dette innlegget på PM.
valentv Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Ein del unødvendig bumping og dobbelposting er slått saman. Trådstarter bør lese reglane for bumping her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#bumping Du kan bruke rediger-knappen under innlegga dine for å leggje til ny informasjon. Vennligst ta eventuelle kommentarar til dette innlegget på PM. takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå