PMX Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Har akkurat fått meg Hitman Bllod Money til min kjære 360, men så har det seg slik at når jeg putter inn disken kommer det en melding om at jeg må putte den i en xbox konsol. Og når jeg går til dahboardet står det at det står en dvd i. Hva kan være problemet? takker for alle svar Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hadde samme problem med Fight Night. Jeg bare kjørte skuffen ut og inn noen ganger (med spillet i) Lenke til kommentar
PMX Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Takker, men nå har jeg prøvd det rundt 10 ganger + en masse restarts, støvutblåsning og en liten bønn. men forsatt den veltalte feilmeldinga Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Ikke la skuffe komme seg helt ut før du beordrer den inn igjen. Gjør det fort Lenke til kommentar
PMX Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Takk takk, skal prøve nope, funka vist ikke det heller Endret 17. februar 2008 av PMX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå