Gå til innhold

kan noen forklare meg litt om wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Jeg fikk låne Wow spillet av en kompis, så har jeg lagt det inn på datamaskinen min. så står det at jeg må ordne en bruker eller logge inn på en bruker?

hva skal jeg gjøre da?koster det noe å laga ny bruker?

å kan noen forklare meg litt om wow?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på WoW Europe sine hjemmesider og lag den en trial-konto. Du trenger ikke en gang å laste ned hele spillet for å prøve.

Er du fornøyd? Last ned spillet, gå inn på account manager og legg inn et gamcard evt kontonummer det kan trekkes fra og du er klar til å spille.

Hvis kompisen din er grei låner han deg kontoen sin så du kan lage deg en ny karakter på hans konto og prøve der.

Skrevet

men går det ikke ant å spille uten å spille på server da? :S går det ikke ant å lage en bruker på din egen datamaskine bare? som ikke koster noe`?

visst ikke er det jo dårlig

Gjest member-97590
Skrevet
men går det ikke ant å spille uten å spille på server da? :S går det ikke ant å lage en bruker på din egen datamaskine bare? som ikke koster noe`?

Du må betale for å spille WoW lovlig.

Du må spille på en server for å få spillt.

Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Skrevet

nei, det hva derfor jeg lurte. men et spørsmål til. visst jeg da kjøper spille på elkjøp, da er det med en bruker ikke sant? koster det da penger vær månde for å spille?

Skrevet
nei, det hva derfor jeg lurte. men et spørsmål til. visst jeg da kjøper spille på elkjøp, da er det med en bruker ikke sant? koster det da penger vær månde for å spille?

Ja det koster rundt 120 kroner i måneden.

Skrevet

Først kjøper du spillet (Elkjøp etc.). Deretter må du betale et beløp hver måned du ønsker å spille (ca 100kr).

Når du først har kjøpt spillet så kan du lage massevis av brukere ("characters") på de(n) serveren(e) du ønsker å spille på.

Om du i tillegg ønsker Burning Crusade så må du også kjøpe denne (Elkjøp etc.), mens prisen pr. måned forblir den samme.

Skrevet

120kr var da litt overdrevent? er vel nærmere 90? eller det kommer vel ann på hvilken betalingsplan du velger.

Men uansett. en WoW pakke på diverse butikker koster 149kr. da får du første mnd. gratis, så er det bare å spille...

Skrevet

Har du noen gang spilt online spill før? Alle online spill spilles sammen med andre playere, og du må betale penger for å spille (bortsett fra noen, som f.eks Guild Wars. Og alle de derre spillene hvor man bare laster ned fra internett, og lager en bruker gratis. Som Flyff online). Og WoW hadde vært helt meningsløst hvis det ikke hadde vært online. DA hadde det blitt dårlig.

Skrevet (endret)

Hva snakker du om? Biljard på Jippii er et online spill, det samme er Warcraft III og Dam for Windows også. Det er absolutt ingenting med online i det heletatt som tilsier en månedlig pris. Du tenker på undersjangeren MMORPG.

Endret av Skagen
Skrevet

NO U

Skrevet (endret)
Hva snakker du om? Biljard på Jippii er et online spill, det samme er Warcraft III og Dam for Windows også. Det er absolutt ingenting med online i det heletatt som tilsier en månedlig pris. Du tenker på undersjangeren MMORPG.

Det jeg mente, ja :p

Endret av Miromurr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...