Gå til innhold

HDMI ut. Surround?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har denne laptopen: Toshiba X200

Denne har en HDMI utgang (selv om HW.no sier at den ikke har det)

 

Jeg kobler datan med hdmi kabel til denon receiveren min, og deretter videre til LCD tven min. Bildet er perfekt og jeg får lyd (stereo). Men jeg vil ha surround. :(

 

Jeg har windows vista og når jeg går inn på lydenheten og konfigurerer så står det kun stereo i lista over lydkanaler:

 

Jeg har lagt inn de nyeste driverene. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få datan til å sende surround ut istede for stereo?

 

Er irriterende med stereo på surroundanlegget når jeg spiller fra HD DVD på laptopen min. Alt ligger til rette for surround...

 

mvh SoftChIP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke sett på avspillingsenheter om du har to muligheter for lyd ut, har det på hp'en min med hdmi. En digital og en høyttaler enhet, men er vel kansje forsjellig på den du har.

Bare synd at lcd tv ikke vil levere dts til annlegget mitt, må vel investere i noe med hdmi inn og ut ettervært :(

Lenke til kommentar
Ikke sett på avspillingsenheter om du har to muligheter for lyd ut, har det på hp'en min med hdmi. En digital og en høyttaler enhet, men er vel kansje forsjellig på den du har.

Bare synd at lcd tv ikke vil levere dts til annlegget mitt, må vel investere i noe med hdmi inn og ut ettervært :(

 

Jo har sånn som du forteller i avspillingsenheter. Velger HDMI ut og får stereo lyd. Men jeg vil ha surround. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...