Gå til innhold

I-Doser, har DU prøvd det? Virket det?


Finntroll

Anbefalte innlegg

En kvled jeg kjedet meg veldig, og vandret rundt på nettet uten mål og mening kom jeg over et program som heter I-Doser. (http://www.i-doser.com/) Bestemte meg for å prøve det selv om jeg ver veldig skeptisk. Jeg la meg ned i sengen, lukket øynene, og satte på en dose som het "Hand Of God" (det skal visst være den mest hardcore dosen de har). Trodde egentlig ikke noe på at dette kom til å virke, så jeg hørte ferdig filen, ca 30 min, og fikk et sjokk da jeg åpnet øynene. Rommet jeg lå i var FULLT av store insekter som fløy mot meg, og jeg ble skremt som FA***. Heldig vis varte det bare i noen sekunder, og fikk ristet det av meg, men jeg er nå overbevist at I-Doser ikke er noe Bullshit.

 

Det i doser gjør er å sende høyfrekvente lyder eller noe sånt gjennom headsettet, å påvirker hjernen din. De Fleste dosene skal gi rusen av f.eks marihuana, kokain, koffein, og diverse. Det er på menge måter som hypnose, og derfor fungerer det ikke på absolutt alle som prøver det, men jeg fikk ivertfall en skremmende effekt.

 

Et produkt jeg kan anbefale folk å prøve, har du prøvd det kan du poste din opplevelse av det i denne tråden. BTW, demoen man får gratis har bare veldig svake doser og anbefaler derfor at du skaffer deg fullversjon, gjerne cracket eller noe sånt. (TBP f.eks)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert den femte tråden jeg sier det samme på.

Det finnes EN SLIK TRÅD!

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0

Bruk det!.

Å før spør så LES gjenom hele tården FØRST.

LES så SPØR.

BTW: Cracket full versjon?

Sikker på du ikke har røyka noe ekte greier?

Det finnes ingen crack til I-doser, dosene er en ting, men programet har ingen kødda med, for versjon 4.5 kan alle doses spilles evig ganger.

Er dosene man betaler for ikke programet!.

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...