Gå til innhold

Ultima Online - hvem er/var du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UO ja .. Beste MMORPG noensinne. Har aldri kommet noe siden som har overgått.

 

Uansett, jeg begynte vel i rundt 98' på en free shard kalt neverlands (www.neverlands.org, oppe enda) som da kjørte på PolUO (ja, tiden da plate armor og hally faktisk var bra).. Hadde en mage, 'Dekar'. Full balron bone armor, GM magery, eval int, resist osv. Ble ganske søkkrik på etterhvert og hadde grand castle (tiden før man kunne designe egne hus) med sykt mange rares. Tiden på Neverlands var helt klart den beste UO-tiden. Etter hvert som Neverlands skifta til RunUO emulator så ble jeg lei og begynte å spille på OSI.. Tror jeg spilte på Atlantic, siden en del fra shardet flytta over dit. Der hadde jeg 2 chars, en necro og en nox assassin. Spilte ikke så lenge på OSI før jeg ble lei dessverre.. Har vært litt av og på siden men har aldri blitt like kult som da jeg spilte på Neverlands ...

 

Testa UO: Rebirth også (haha).. Det var triste greier.. Tok vekk hele den gode gamle UO-feelingen, så jeg fjerna det fort igjen ..

 

Enig med trådstarter her, med at de som ikke har spilt Ultima Online, har gått glipp av det beste MMORPG noensinne.

 

*Kal Ort Por* :)

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

Hehe.. En uo tråd på gamer kem skulle trodd det :p

Godt at noen har innsett at ingen av nåtidens online spill er i nærheten av å ha den pvpen uo hadde i sine glansdager :)

 

Nick : DeMos, NinJa

 

Har selv spillt Uo siden det kom ut, Osi uo på chesapeake og europa, spilte også IPY, Reet, og DFI.

Har vært i forskjellige guilds 6I6, tDC, VoE (DFI) men har vel for det meste spilt med DJs som jeg også var gm for på DFI i den perioden serveren var aktiv.

 

No får tiden finner du DJs på Fury (aoc). Siden DFI dessverre for lenge siden har tapt seg og ikke lenger er verdt å spille :/

Lenke til kommentar

Bare en liten newsflash.

 

Crome er ikke god har aldri vært det, han e average men til tider vanskelig å spille mot pga at han misbruke diverse speedhack programmer.

Beste duelistene i DFI prime : Iba haz, Ethereal, Roger, Myself ofc ^^, Morph og kansje eldron. Husker roger laget et "secret guild" som het DFI allstars eller noe der meg eldron ethereal iba haz xlx og noen andre var med.

 

Selune hehe, husker den roben du fikk, scammet fint mye med den :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...