Nemesis90 Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Hei som emnetittelen sier, så lurer jeg på om noen her har peiling på om det finnes en eller annen butikk der ute som selger GTA san andreas til pc, har søkt litt på dinpris.no osv, og finner det bare til PS2 osv^^
Nemesis90 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 klarte og finne det nå, men bare på et par nettbutikker, hadde vært kjekt om andre butikker og hadde det:) fikk bare plutselig lyst og spille dette, så lenge siden^^ så vurdere og bare dra ut og kjøpe det idag om jeg finner en butikk som har det:) så noen som har peiling på om for eksempel, ebgames,spaceworld,elkjøp eller noe kan ha det ennå?
noxon Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Du får kjøpt det på steam, til en billig penge.
Licht Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg fant det i billighyllen på Spaceworld da jeg kjøpte det. Såframt de fremdeles har noen kopier igjen, har de det sikkert stående der.
Hrodebert Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Her i byen har de SanAndreas i bugdet hylla på Spaceworld. Men jeg hadde heller brukt pengene mine på et annet spill for SanAndreas er det dårligste GTA spillet noensinne EDIT: Skriveleif Endret 14. februar 2008 av roberteh
steinar2000 Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Nå sporer jeg litt av tema her, men la nå det gå. Selv om SA ikke er noen favoritt sånn story-messig, så har den en flott atmosfære og et velenget lydspor som trekker spillet langt opp for min del.
Naglefaar Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 cdon.com har det i alle fall ganske billig: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1
Licht Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Her i byen har de SanAndreas i bugdet hylla på Spaceworld. Men jeg hadde heller brukt pengene mine på et annet spill for SanAndreas er det dårligste GTA spillet noensinne Synes egentlig det er det beste så langt. Historien tar litt av, men det gjør den jo tross alt i de andre spillene også. Uovertruffen frihet, varierte områder, en drøss med forskjellige framkomstmidler, og morsomt at du kan velge hvordan karen skal se ut.
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Her i byen har de SanAndreas i bugdet hylla på Spaceworld. Men jeg hadde heller brukt pengene mine på et annet spill for SanAndreas er det dårligste GTA spillet noensinne EDIT: Skriveleif San Andreas er det beste GTA spelet nokon gong! Likar du betre GTA1 du kanskje? San Andreas har eit enormt område å spele på i forhold til forgjengarane sine! Og det er sjølvsagt ikkje det einaste positive med det
Hammarhaus Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Anbefaler Steam. Kjøpte faktisk GTA-pakken i dag på Steam Forresten. Synes GTA 3 var det beste spillet jeg. Bedre missions, bedre by osv. Men mere muligheter i San Andreas da selvfølgelig.
stmonsen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 så faktisk gta:sa i hyllene til platekompaniet i bogstadveien senest i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå