Gå til innhold

Noen som vet om butikker som selger GTA San andreas på pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

som emnetittelen sier, så lurer jeg på om noen her har peiling på om det finnes en eller annen butikk der ute som selger GTA san andreas til pc, har søkt litt på dinpris.no osv, og finner det bare til PS2 osv^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarte og finne det nå, men bare på et par nettbutikker, hadde vært kjekt om andre butikker og hadde det:) fikk bare plutselig lyst og spille dette, så lenge siden^^ så vurdere og bare dra ut og kjøpe det idag om jeg finner en butikk som har det:)

så noen som har peiling på om for eksempel, ebgames,spaceworld,elkjøp eller noe kan ha det ennå?

Skrevet

Jeg fant det i billighyllen på Spaceworld da jeg kjøpte det. Såframt de fremdeles har noen kopier igjen, har de det sikkert stående der.

Skrevet (endret)

Her i byen har de SanAndreas i bugdet hylla på Spaceworld. Men jeg hadde heller brukt pengene mine på et annet spill for SanAndreas er det dårligste GTA spillet noensinne :thumbdown:

EDIT: Skriveleif

Endret av roberteh
Skrevet

Nå sporer jeg litt av tema her, men la nå det gå. Selv om SA ikke er noen favoritt sånn story-messig, så har den en flott atmosfære og et velenget lydspor som trekker spillet langt opp for min del.

Skrevet
Her i byen har de SanAndreas i bugdet hylla på Spaceworld. Men jeg hadde heller brukt pengene mine på et annet spill for SanAndreas er det dårligste GTA spillet noensinne :thumbdown:

Synes egentlig det er det beste så langt. Historien tar litt av, men det gjør den jo tross alt i de andre spillene også. Uovertruffen frihet, varierte områder, en drøss med forskjellige framkomstmidler, og morsomt at du kan velge hvordan karen skal se ut.

Skrevet

EDIT: Skriveleif

San Andreas er det beste GTA spelet nokon gong! Likar du betre GTA1 du kanskje? San Andreas har eit enormt område å spele på i forhold til forgjengarane sine! Og det er sjølvsagt ikkje det einaste positive med det ;)

Skrevet

Anbefaler Steam. Kjøpte faktisk GTA-pakken i dag på Steam :)

Forresten. Synes GTA 3 var det beste spillet jeg. Bedre missions, bedre by osv. Men mere muligheter i San Andreas da selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...