Gå til innhold

Kulturo: Streiken er over!


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette høres bra ut. Som en ekstra bonus kan det jo tenkes at forfatterne bobler over av kreativitet etter noen måneder ekstra "ferie".

 

Det er det slett ikkje sikkert at dei gjer. Dei har ein tendens til å misse fantasien når den ikkje har vorte vedlikehaldt på ei stund.

Trodde ikke du hadde tv jeg?!?

 

No er eg ikkje heilt med...? Kva meiner du?

Lenke til kommentar
Dette høres bra ut. Som en ekstra bonus kan det jo tenkes at forfatterne bobler over av kreativitet etter noen måneder ekstra "ferie".

 

Det er det slett ikkje sikkert at dei gjer. Dei har ein tendens til å misse fantasien når den ikkje har vorte vedlikehaldt på ei stund.

Trodde ikke du hadde tv jeg?!?

 

No er eg ikkje heilt med...? Kva meiner du?

ER du fjern i dag?'

du sa: Eg ser aldri fjernsyn eg, men har eit vel so bra liv likevel

 

Henrik: Vet du når The Office begynner igjen? eller om det er lagt ned?

Lenke til kommentar
MANUSforfattere skriver MANUS.

 

Ja kva so? Å skrive eit manus er no akkurat det same som å skrive eit skodespel! Og ein diktar skriv DIKT.

hæ hva mener du? Forstår ikke språket ditt.

 

Forstår ikkje du nynorsk? Der har vi eit eksempel på at sidemålsundervisinga MÅ vere obligatorisk. Du har tydeligvis skite i heile undervisinga. Eg synest verkeleg synd på deg...

Lenke til kommentar
MANUSforfattere skriver MANUS.

 

Ja kva so? Å skrive eit manus er no akkurat det same som å skrive eit skodespel! Og ein diktar skriv DIKT.

hæ hva mener du? Forstår ikke språket ditt.

 

Forstår ikkje du nynorsk? Der har vi eit eksempel på at sidemålsundervisinga MÅ vere obligatorisk. Du har tydeligvis skite i heile undervisinga. Eg synest verkeleg synd på deg...

hehe har fritak, vi skal ikke diskutere om språket ditt bær læres i Norge eller ikke.

 

Anyways: Hvis du ikke følger med på noen serier, hvorfor engasjerer du deg i streiken da?

 

Nynorsk

(Kvis du ikkje følgar må på nokkon seriarar, kvifor engasjårer dø deg i streikon då?)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...