turak Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 jeg har fortruket explorer av ukjente grunder og bruker den, har gått greit nok men PLUTSELIG. jeg skal på youtube og den sier jeg ikke har den nyeste flash player.. jeg har oppdatert, avinstaler og oppdater igjen men DEN VIRKER FREMDELES IKKE !!! 90% av alle sider jeg åpner kommer det ''fullført, men feil på siden'', OG DET ER VELDIG IRRITERENDE !!!! hvordan går det til at FIREFOX gjør en bedre jobb med og lage en vista kompitabel web browser en MICROSOFT ?!?! har vært tolerant oven for vista men nå etter etter nesten et år begynner den og bli HELT rar... noen som vet en anne måte og fikse disse problemene uten og skifta web browser ? (jeg vet det hadde vært enklest) får så sjørns lyst til og bare skifte operativ system at det er SYKT. (hadde gjort det for 1 år siden hvis driverne og spillene var litt mer kompitabel)... PS. jeg var litt aggresiv når jeg skrev dette ..
nasse222 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hehe, samme problemet her! Står at den er installert og alt, men ikke fa*n om den funker, skjønner ingenting??
nasse222 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 BUMP ! Er det noen som skjønner hvorfor det er sånn? Noen som sitter på en løsning? Eller må vi vente på SP1 ? ....
miCro Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Prøv dette: 1. Lukk alle programmer du har oppe. 2. Last ned og kjør Adobe Flash Player Uninstaller. 3. Reinstaller Flash Player. Hvis du allerede har prøvd denne metoden og det ikke fungerte kan du prøve dette: 1. Last ned Flash Player standalone installer for IE 2. Høyereklikk så på installasjonsfilen og velg "Kjør som administrator" Hvis heller ikke det fungerer ville jeg tatt det som et tegn fra oven og gått over til Opera eller Firefox.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå