Gå til innhold

lenge leve roleplay,

Anbefalte innlegg

Skrevet

It was arround the time when the light hardly shines through big leafs of the ancient trees in the ashenvale forest, that the ground started to thunder from heavy steps and voices could be heared in the distance among the sounds of falling trees and fleeing beasts.

Upfront of the violent force a muscular shape with heavy plated armor charging forward with white breath coming out of his nostrals while bloodlust flamed in his eyes, it appeared this was an Orc and leading this fearsome force as it plowed its way through the landscape, behind him could flashes of light, arrows, axes, swords and other weapons and shapes be seen while they all forced their way through branches and bushes stomping and shaking the very bottom of the forest.

Not far from the thunder in a place called Astranaar a group of humans and nightelves with friends was discussing amongst themselves how big a threat the horde was or not, in this region these days. Seconds after roaring voices shouting FOR THE HORDE! and massive thunder breached the silence in Astranaar and fear from the sight made the humans jump in their places and grasp for their weapons.

It was too late, the insane force of Taurens, Trolls, Bloodelves, Undead and Orcs had caught them ofguard and had now splintered their defences and no cry for mercy would be heard. The sounds of cracking shields and bones echoed through the woods while screams of dying humans and draenei fainted as the sounds from weapons and spells made different sounds confirming finishing moves.

Then a silence once again passes over ashenvale only interrupted by cries of victory from rough voices claiming Ashenvale once more. The answer to the alliance questions was answered the threat is very real, Crimson Moon has acted, The Horde has won!

Proud member of Crimson Moon and Crimson Order

Light Guard Rewws Thunderbrew

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det er vel her som på alle steder i wow, at alt dreier seg om looks mest gull, best dps mest kills og mest "respekt"

Chill out og nyt folkens.

Endret av Rewws
Skrevet

Nei er nok ikke slik med alle, personelig foretrekker jeg exploring og hangout med guilden fremfor alt det andre.

Har og en RP char på en annen server (har glemt hvilken) og synes RP servere er generelt sett mer hyggelige enn standar "IM ELITE" serverne.

Skrevet
It was arround the time when the light hardly shines through big leafs of the ancient trees in the ashenvale forest, that the ground started to thunder from heavy steps and voices could be heared in the distance among the sounds of falling trees and fleeing beasts.

Upfront of the violent force a muscular shape with heavy plated armor charging forward with white breath coming out of his nostrals while bloodlust flamed in his eyes, it appeared this was an Orc and leading this fearsome force as it plowed its way through the landscape, behind him could flashes of light, arrows, axes, swords and other weapons and shapes be seen while they all forced their way through branches and bushes stomping and shaking the very bottom of the forest.

Not far from the thunder in a place called Astranaar a group of humans and nightelves with friends was discussing amongst themselves how big a threat the horde was or not, in this region these days. Seconds after roaring voices shouting FOR THE HORDE! and massive thunder breached the silence in Astranaar and fear from the sight made the humans jump in their places and grasp for their weapons.

It was too late, the insane force of Taurens, Trolls, Bloodelves, Undead and Orcs had caught them ofguard and had now splintered their defences and no cry for mercy would be heard. The sounds of cracking shields and bones echoed through the woods while screams of dying humans and draenei fainted as the sounds from weapons and spells made different sounds confirming finishing moves.

Then a silence once again passes over ashenvale only interrupted by cries of victory from rough voices claiming Ashenvale once more. The answer to the alliance questions was answered the threat is very real, Crimson Moon has acted, The Horde has won!

Proud member of Crimson Moon and Crimson Order

Light Guard Rewws Thunderbrew

kunne nesten se for meg et party av random geara hords plutselig kommer hoppende på en nesten tom alliance by :whistle:

men likte den delen med "the insane force of Taurens, Trolls, Bloodelves, Undead and Orcs"

er jo egentlig litt trist at man faktisk ikke kan claim'e noe i WoW :roll:

kan nesten se for meg den dagen hvor jeg,(og 2000 andre hordes) slakta stormwind og drepte alle alliance NPC's, og plutselig går det fra ''alliance teritorie'' til ''horde teritorie'' :love:

liksom ''omg omg omg, we own SW, alliance suck, they lost SW omg uber haxxor l33t 1337''.

Skrevet
Bedre grammatikk og engelsk hadde gjort seg..

kordan går det til at alle på WoW forumet er bare interisert i grammatik, mens alle i World Of Warcraft prater som:

''you suck2, im uber l33t 1337 haxxor ... rofl''

''whatz up dudes, im going to BF today, som1 want to join me ?''

''inv, inv, inv''

Skrevet
Bedre grammatikk og engelsk hadde gjort seg..

kordan går det til at alle på WoW forumet er bare interisert i grammatik, mens alle i World Of Warcraft prater som:

''inv, inv, inv''

Quoted for truth...

sært det der. Men derimot så tror jeg at de fleste hær.. eller en god porsjon med de herfra skriver "skikkelig" når de spiller.

Skrevet

Alle i wow skriver ikke lololol omg plz osv. etter min erfaring er det stort sett idiotene som driver på slik.

Ingen som driver pve instancing på lvl70 som gjør slikt, regner med at retardsa ikke klarer å komme seg på et slikt nivå så man slipper unna dem da.

Men man ser jo nokk av slikt i trade channel.

Skrevet
Alle i wow skriver ikke lololol omg plz osv. etter min erfaring er det stort sett idiotene som driver på slik.

Ingen som driver pve instancing på lvl70 som gjør slikt, regner med at retardsa ikke klarer å komme seg på et slikt nivå så man slipper unna dem da.

Men man ser jo nokk av slikt i trade channel.

du har nok rett ;)

men det er vansklig og spille wow uten og måtte groupe med noen ''lolz'' iblandt :whistle:

men det er jo mange som bruker ''lol'', ''omg'' og ''plz'' selv om dem er seriøs ^^ (ikke retard ;))

Skrevet (endret)

Budskapet kommer ikke igjennom dersom teksten ikke er ulastelig skrevet, mener du?

Likte det, jeg. Antar du stanset etter første, totalt ubetydelig feil og bestemte deg for å være en ufordragelig drittsekk. Men det er du vel uansett. Nesten litt synd vi ikke alle er som deg, Knux - ufeilbarlige.

Meh, noe satt på spissen, men det irriterer så avsindig. Ta det på PM om du er så inngående irritert over småfeil.

Edit: Nei, i grunn, hold det for deg selv.

Stå på, Rewws.

Endret av Eryk
Skrevet

hehe, mindre off-topic da :thumbup:

jeg syntes den var drit bra, du må ikke høre på alle tullingan som klikker i vinkel pga skrivefeil her og der ;)

(folk har en tendens til og bry seg mer om det en om selve historien)

Skrevet

''inv, inv, inv''

Vel, majoriteten poster ikke på forumene.

Skrevet

*klikk*

hvis du spiller wow, hva gjør du egentlig på forum ?

start wow og PvP til full gladiator.. i teorien så er det jo folk som ikke..

1. ..orker og spille wow.

2. ..kan spille wow.

3. ..vil ikke spille wow.

;)

Skrevet
kan nesten se for meg den dagen hvor jeg,(og 2000 andre hordes) slakta stormwind og drepte alle alliance NPC's, og plutselig går det fra ''alliance teritorie'' til ''horde teritorie'' :love:

liksom ''omg omg omg, we own SW, alliance suck, they lost SW omg uber haxxor l33t 1337''.

Den siste biten illustrerer hvorfor det ikke ville vært noen god ide (ref rollespill).. :tease:

Skrevet

Den siste biten illustrerer hvorfor det ikke ville vært noen god ide (ref rollespill).. :tease:

du må jo inrøme at det hadde vært litt kult hvis du kunne ta over en alliance by ;)

har forsket på en spesial BG som jeg skal publisere på World of warcraft forum når jeg orker og aktivere kontoen min :roll:

(vil se på reponsen fra WoW spillere)

Skrevet (endret)
Budskapet kommer ikke igjennom dersom teksten ikke er ulastelig skrevet, mener du?

Likte det, jeg. Antar du stanset etter første, totalt ubetydelig feil og bestemte deg for å være en ufordragelig drittsekk. Men det er du vel uansett. Nesten litt synd vi ikke alle er som deg, Knux - ufeilbarlige.

Meh, noe satt på spissen, men det irriterer så avsindig. Ta det på PM om du er så inngående irritert over småfeil.

Edit: Nei, i grunn, hold det for deg selv.

Stå på, Rewws.

Hva jeg sa var MIN mening, og jeg leste hele greia fint jeg.

Jeg likte historien, det var bra beskrevet og.

Og hvem er du, som tror du kan fortelle meg hva jeg skal gjøre?

Hvis du skal være slik at du skal dømme en person ved første øyenkast, så vil jeg ikke kalle deg en "drittsekk" slik som deg, jeg kaller deg heller en inkompetent idiot. :)

Cheers.

Endret av KnuX
Skrevet (endret)

Eryk:

Flytt dem selv og deres brennende ignoranse et annet sted.

Du - og din type mennesker er hva som truer ytringsfriheten i Norge.

Ingen, jeg MENER INGEN, setter lit til hva bedrevitere som du sier.

Slenger på et bibelsitat, for kosens skyld.

I Tredje mosebok står følgende skrevet:

"Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld på dem."

Endret av DonNordy
Skrevet

Litt konstruktiv kritikk etter en rask gjennom lesning;

- Bruk mer punktum.

- "were discussing" ikke "was discussing"

- "insane" er et dårlig ord å bruke for å beskrive en stor styrke. "En stor gal hær!"

Skrevet (endret)
Litt konstruktiv kritikk etter en rask gjennom lesning;

- Bruk mer punktum.

- "were discussing" ikke "was discussing"

- "insane" er et dårlig ord å bruke for å beskrive en stor styrke. "En stor gal hær!"

herregud, vi prater om en haug mer troll, tauren og orcs !! dem e ikke akkurat kjent for og være rolig under kamp.

akkurat den delen var best <3

Endret av turak
Skrevet

Er greit med stor bruk av adjektiver for å skape spenning og innlevelse, men ble litt for mye her imo.. Blir litt "The defenders of the kings of the mighty noble guardians of the warriors of azeroth" :E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...