Gå til innhold

Oppset av en revconnect server

svve1

Anbefalte innlegg

Heia noen som kan hjelpe meg å sette opp en server på dc.. har alltid hatt lyst til d... men det er bare et problem vet ikkje ossen programmer eller hvordan jeg gjør dette her. Så vist noen der ute kunne tatt seg tid til å skrive å si ossen programmer jeg skal bruke hadde d vaært flott. hva er d første jeg må jøre?? har 0 programmr til det har bare revconnect. er active. takker så da spør jeg igjen hva er d første jeg må gjøre??

Endret av svve1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
verlihub er vel den som alle de store dc operatørene kjører. Husker jeg satte det opp engang for leeeeenge siden. Var ikke så stress, utenom at verlihub er avhenging av en mysql database.

Lastet ned noen filer men får ikkje åpnet de hva skal eg gjøre nå?? d gjeller de filene som e inni rar alså http://www.verlihub-project.org/doku.php?id=download

Endret av svve1
Lenke til kommentar

Blir litt vanskelig å si hva du skal laste ned når du ikke kan si hva du sitter på foreløpig. Sånn ellers hvis jeg var det ville jeg bare søkt på google etter "dc++ server for windows" eller tilsvarende. Verlihub er nok den beste(den som tåler flest brukere), men jeg regner jo ikke akkurat med at du kommer til å sitte på 1000vis av brukere :p

Mene, for windows tror jeg ynhub er tingen.

http://www.ynhub.org/

Lenke til kommentar
Blir litt vanskelig å si hva du skal laste ned når du ikke kan si hva du sitter på foreløpig. Sånn ellers hvis jeg var det ville jeg bare søkt på google etter "dc++ server for windows" eller tilsvarende. Verlihub er nok den beste(den som tåler flest brukere), men jeg regner jo ikke akkurat med at du kommer til å sitte på 1000vis av brukere :p

Mene, for windows tror jeg ynhub er tingen.

http://www.ynhub.org/

sånn nå har eg lasta ned yuhubb åpnet d. hva skal eg skrive inn veldig mye her Hub, settings security osv. vet 0 om dette

Lenke til kommentar

Les om det på Ynhub sine sider, eller prøv deg frem. Ynhub er vel den dc++-serveren det er enklest å sette opp og konfigurere. Om du ikke klarer dette etter litt lesing ville jeg overlatt til noen andre, med litt mer teknisk forståelse, å sette opp hub-en. Nå har noen brukere hjulpet deg et godt stykke på veien, så resten får du nesten gå selv.

Lenke til kommentar
Les om det på Ynhub sine sider, eller prøv deg frem. Ynhub er vel den dc++-serveren det er enklest å sette opp og konfigurere. Om du ikke klarer dette etter litt lesing ville jeg overlatt til noen andre, med litt mer teknisk forståelse, å sette opp hub-en. Nå har noen brukere hjulpet deg et godt stykke på veien, så resten får du nesten gå selv.

hvordan lager jeg sql eller adressen??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...