Lycantrophe Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Resiliece er en utrolig dårlig og tullete stat i pve-sammenheng. Defence skal alltid være førsteprioritet og er lett nok å skaffe. Spesielt for Druid.
Sneglen Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Resillience reduserer fortsatt dot-damage, men utover crit-immunity er det som du sier, rimelig ubrukelig. Dog, det fungerer som en grei stat å kompensere med om man mangler defense på vei mot crit-immunity. Utifra gear-guiden jeg linket til tidligere virker det som om noe av gladiator-gearet er greit som tankgear - spesielt shoulder og head. Med det sagt, så er druider noe av de enkleste å geare for tanking. Chest, legs og feet fra leatherworking (og head om man vil), staff fra AH, gloves og bracers fra SMV-quester, back fra quest i netherstorm. Gir et greit utgangspunkt ihvertfall.
Skurupu Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Og ta PvP gear for å spille PvE er kanskje greit helt i starten, bare får å ha noe til å fylle slotten til man finner noe bedre, men det er det. Eneste untaket er vel noen av s3 våpnene, som funker en god stund, takket være høy dps.
Bredoc Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Bortkasta tid å satse på pvp gear om du skal bruke charen din til pve. Sats på masse instancer fra 60 og opp. Du får både skaffet deg erfaring med klassen, samt reputation med factions. Sist men ikke minst drops du har bruk for. (Earthwarden ) er et eksempel på en flott faction reward. Herfra får du også patterns til Strength of the Clefthoof sette som er utmerket til tanking. Sats på å få bygd deg opp et bra tanke gear som kan brukes på 70 til heroics \ Karazhan. Lykke til med druiden.
Tor-Bjarne Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Takker for svar Dere er pinadø aktive gitt! Hadde ikke forventet så mye hjelp, men jeg tok vist feil /bow Angående resilliance, jeg bare mente å ha lest at det kunne være vanskelig å få crit immunity helt e begynnelsen og da var reilliance greit som en filler. Har ikke kilde, bare dreiv å brosa(les: surfa) litt. Er enda på høgskola så leveling lar vente på seg til i kveld, om det ikke blir ut på byen da. Alle reply's er fortsatt velkommen!
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Du trenger kun 415 defence for å bli crit-immune som Druid, og det er veldig lett å skaffe. Et crafted (Clefthoof?) leather set er prima å starte med, og resten er ledd å få tak på. Det å skaffe pvp-items tar tid, så det går fortere å gå rett på pve. Tanke fra sekundet du dinger 60. Jeg brukte et Ramparts-item til 70 på paladinen min.
Tor-Bjarne Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Du trenger kun 415 defence for å bli crit-immune som Druid, og det er veldig lett å skaffe. Et crafted (Clefthoof?) leather set er prima å starte med, og resten er ledd å få tak på. Det å skaffe pvp-items tar tid, så det går fortere å gå rett på pve. Tanke fra sekundet du dinger 60. Jeg brukte et Ramparts-item til 70 på paladinen min. Høres bra ut Grinde mats er enklere enn pugs *gleder seg til 58* Det går utrolig sakte før 20 ser jeg Kan hende jeg er noob, tenkte ikke på å sjekke fremgansmåter før jeg starta, så nå er det: wrathwrath, moonfire (hviss navna er rett da ) Bear - osv
akarno Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Uten å vite altfor mye hva jeg snakker om, ville jeg valgt Druid. jeg har spillt rogue en god del og syntes det ble kjedelig/ensidig i PvE. I PvP er det altfor mange av rogues også. Var i AV 2 ganger i går da jeg var den eneste priesten, mens det var 8 og 14 rogues. Da følte jeg meg nyttig i hvertfall Kun tretti sekunder etterpå ble jeg skameid av 3 UD rogues - samtidig - som vanlig. Poenget mitt er at det er svært mange rogues omkring, og om du tenker på det på den måten kan Druid være det beste valget
Tor-Bjarne Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Er level 21 nå og cat form er ganske god forbedring til å ganke med eller ta clothies, for mobs som er 2-3 levler over meg er det bear form som er tingen, men kansje det endrer seg ved level 22 da jeg får ett sterkere angrep ^^
tflovik Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Sakte men sikkert vil Cat form bli sterkere og sterkere, jeg syntes da jeg levlet opp at rundt lvl35 begynte det å ta skikkelig av i cat form. Endret 18. februar 2008 av Wowaddict
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå