Gå til innhold

Kritikk på dvorak.tg90nor.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes designet blir litt anonymt, og fremstår generelt som lite moderne. Eneste jeg ser av farger er flagget på venstre side, og det enkle oppsettet minner om web 1.0.

 

Er du interessert i små endringer eller er du villig til å lage alt på nytt?

Målet er en mindre ansiksløftning av siden. Er ikke interresert i noe overdrevent fancy web 2.0-greier, bare en enkel informativ side.

Skal se om jeg får fikset litt på fargene.

Er siden bedre eller dårligere enn den gamle, forresten?

Lenke til kommentar

Ble bedre nå, ja. Synes rødfargen og grønnfargen du har valgt passer godt sammen.

 

Likte ikke helt menyknappene. Kunne det sett bra ut med grønne knapper her også? Så lurte jeg på hvordan det kanskje hadde vært hvis du hadde hatt en svart bakgrunn. På sidene altså, slik at man får et tydelig midstilt design. Ikke nødvendigvis svart, men kanskje en eller annen kontrast til hvit. Kun en idé. Du får prøve om du funker eller ikke...

Lenke til kommentar
lol hvem bryr seg hvordan siden ser ut, den er perfekt til formålet. Litt teit navn på skrive typen eneste, dvorak ligner veldig på dorak så betyr idiot / dust på russisk. :)

Hmm... dette er forumet for websidekritikk? eller er jeg kommet på feil plass?

 

ahaaa *ler* jeg så aldri hvor jeg havnet hen når jeg postet her :) Så berre linken tilfeldig på framsiden :blush: beklager, selvfølgelit kan du då diskutere designet :)

Lenke til kommentar
Om det ble bedre? Nei!

Det er så mye å si på det designet (Om det kan kalles det..) at jeg eier ikke ord!

Ta deg en tur innom noen showcase gallerier, se, lær og prøv på nytt!

Det ser ikke veldig profft ut, men jeg er usikker på hvor mye bedre jeg klarer å få det.

Skal likevel prøve å samle inspirasjon til et nytt design, så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Om det ble bedre? Nei!

Det er så mye å si på det designet (Om det kan kalles det..) at jeg eier ikke ord!

Ta deg en tur innom noen showcase gallerier, se, lær og prøv på nytt!

Det ser ikke veldig profft ut, men jeg er usikker på hvor mye bedre jeg klarer å få det.

Skal likevel prøve å samle inspirasjon til et nytt design, så får vi se hvordan det går.

Jeg anbefaler deg følgende:

Dersom du ønsker en profesjonel nettside men,

a. ikke har kunnskaper nokk til å lage den selv

b. ikke har tid til å lage den selv

Kontakt et designbyrå eller sjekk ut noen nettsider som tilbyr gratis templates (Tror dette er det beste alternativet)

http://www.oswd.org eller .com

Lenke til kommentar
Det ble hacking på det gamle oppsettet, men ble ganske fornøyd selv. Det vil alltid være ting å forbedre, men om den er ok nå, tror jeg den skal få forbli slik.

Det er tydelig at du ikke vet så mye om fargebruke..

http://kuler.adobe.com/

Vel, det er kritikken din som driver meg framover. :love:

Jeg har lært mye i løpet av de siste dagene, og jeg akter ikke å la fargebruk være noe unntak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...