Gå til innhold

Trenger ny telefon.


T homas

Anbefalte innlegg

Da skjermen på min telefon ble ødelagt forrige uke er jeg i markedet for en ny en.

Min tidligere telefon var er en SE K750i som jeg var veldig fornøyd med, trenger ikke noe veldig mye mer avansert telefon men ikke noe særlig mindre heller.

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja - Bruker kalenderen til og holde styr på jobb, så denne bør være ganske lett å bruke.

 

Jeg vet ikke hva SE K750i har av GPRS og EDGE men jeg trenger ikke noe mer en det den har. Jeg trenger ikke E-post på telefonen.

 

 

Form:

-Har ingen spesielle ønsker når det kommer til form, men jeg har ikke lyst på klapp telefoner som blir løse i henglsenne

-"Støt/sprut/støv-sikker": Telefonen må tåle en støyt men jeg kommer ikke til og dyppe den i vann og kaste den i veggen, men den må tåle litt røff behandling og noen fall i bakken.

 

Skjerm:

Har ikke noen spesielle krav her men ikke noe mindre en SE K750i

 

Pris:

Jeg har ca. 700kr og bruke på telefon.

Tenkte jeg skulle kjøpe en som var bundet til netcom youngtalk.

 

Diverse:

-Kamera: Ja, Like bra eller bedre en SE K750i (2 MP)

-Videokamera: ja.

-Infrarød port: ikke et must.

-Blåtann (Bluetooth): Ja.

-Internminne: plass til minst 75 bilder

-Minnekort?: Mulighet for minnekort er positivt men ikke et must.

-MP3: Ikke nødvendig

-Radio: Ikke nødvendig

-UMTS: ??.

-Triband: ??.

-wLAN: Nei.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei

-Batterilevetid: Helst et par dager uten ladning.

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?

 

Mobilen min ble brukt til og ringe, sende sms og ta bilder. Kalenderen og alarm var og flittig brukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Var og kjøpte meg en telefon i dag. Så det er bare å stenge denne.

 

Men når det kommer til emne tittelen, så syns ikke jeg i alle fall at den strider mot det som er skrevet i guiden.

 

Når det gjelder <span style='font-size:17pt;line-height:100%'>bruk av emnefelt</span> i slike tråder så spør bare rett ut hvilken mobil du bør velge.

 

"Anbefaling til mobil?"

"Hvliken mobil bør jeg kjøpe?"

"Hjelp til å finne rett mobil?"

etc

 

 

Sliter du med valg mellom to mobiler så nevn disse i emnefeltet (ikke beskrivelsen)

 

"Nokia 6600 vs SE Z600"

"Hvilken telefon: Nokia 6600 eller SE Z600"

"Hjelp til å velge telefon: Nokia 6600 eller SE Z600"

etc

 

Dere skjønner tegningen regner jeg med. Det som er viktig er at det går fram av emnefeltet at det dreier seg om tips til ny telefon, og eventuelt hvilken :)

 

Siste oppdatering: 24/02/2006

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...