henky Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Driver å levler en shaman opp til 70 nå, kommet til 64 så langt. Etter en stund nå har jeg fått litt dilla på pvp osv. tenkte det kunne gjøre seg med at pvp-set når man kommer seg til 70, så tenkte på epic elem settet man får taki i SW. etter litt regning tror jeg jeg trenger omlag 50 AV-merker. AV spilles med omlag 25 aktive servere hele tiden og vi alliance vinner som oftest så det er inget problem. men derimot trenger jeg 50 AB-merker og 20-30 WSG eller EoS-merker. så lurer jeg på om det er lett å få tak i merker/honor fra de andre BG'ene som WAS, AB og EoS. Og om dette settet i det hele tatt verdt det, eller om man liksågodt kan belage seg på PVE. Spiller nogenlunde casual og ikke mere enn 3-4 timer hver dag maks, noen dager 0t.
nagina Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Vindicator ting er brukbare i PVE ganske langt faktisk, så jeg ville nu gått for dem i første omgang og skaffet meg PVE gear i heroics og karazhan, om det er snakk om PVE her så. Synes WSG er tungvidt, synes jeg brukte mest tid der å skaffe meg marks, sikkert vært veldig uheldig da jeg skaffet meg det som ally. Ikke det at det var mye lettere med horde men men, 1 mark om man taper er også noe
henky Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 tenkte mer på Gladiator's Thunderfist Har regnet ut at jeg trenger : 65250 Honorpoints 50 Alterac Valley marks 50 Arathi Basin marks 30 Warsong Gulch marks Verdt det?
DisplayName123 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Skal du spille PvP, ja. Skal du spille PvE, nei.
Shadow2007 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Skal du spille PvP, ja. Skal du spille PvE, nei. Gjelder det alle gladiator-sett? Har nettopp dinget 70 med min tauren warrior og farmer honour til gladiator, for så og gå som tank i heroic/Kara... Mener du det er bortkastet tid? Kan jeg skaffe godt tankin-gear på andre måter? Har 8 blues fra instance atm... Armory: -Sargoth -Neptulon (Sitter på begrenset PC så får ikke til og linke)
Lycantrophe Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Ja, det gjelder alle tilfeller, med små unntak (s3-shoulders, var det?) Skal du tanke, skaff deg tankegear fra instances/crafts. Eod. Ingen vil ha en pvp-gearet warrior for slikt.
wilai Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Skal du tanke,er det ikkje noe vits å få PvP gear. derimot ranged caster, er det lurt å farme litt pvp gear for spell dmg Gå off-tank på kara. det er lett å veldig lett å få gear siden det er bare 2 tank med i raide.
fjeddiu Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Ja, det er verdt det, hvis du får vite at wotlk kommer ut snart, spar honoren
Myx Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Ja, som Lychantrope sier, så er PvP-gear helt ubrukelig for tanking. Du vil ikke overleve trash-mobs i heroics engang om du prøver å tanke med det. Du kan gå på AH og kjøpe deg Felsteel-settet. Det har helt OK stats til å begynne å tanke normal instances, og fra der kan du bare gjøre dem om og om og om igjen helt til du har fått deg et brukbart sett. Før du begynner på heroics/karazhan bør du nok ha 490 defence, 11-12'000 HP og bra block value, det er ikke noe problem å skaffe dette i normal instances, men det tar litt tid.
Shadow2007 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Skal du tanke,er det ikkje noe vits å få PvP gear.derimot ranged caster, er det lurt å farme litt pvp gear for spell dmg Gå off-tank på kara. det er lett å veldig lett å få gear siden det er bare 2 tank med i raide. Så du mener at jeg kan skaffe meg gladiator (straks komplett sett), gå som off-tank i heroic, få bedre tankingear fra heroic, for så og gå som tank? Edit: Skriveleif Endret 12. februar 2008 av Shadow2007
wilai Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Nei, tank skal ikkkje ha PvP gear. Skaff deg Felsteel.. gå normal instance ! du trenge 18k Honor Point, dei skal du bruke på Gladiator Shield.
henky Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Ja, det er verdt det, hvis du får vite at wotlk kommer ut snart, spar honoren regner med du svarte til meg.. men kommer det nye pvp rewards me wotlk? og i såfall, vil ikke epics fra lvl 70 bli fort utdatert etter det kommer nye items med ekspansjonen? slik det gjorde når tbc kom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå