Gå til innhold

Call of Duty 4 på Veteran


Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hei!

 

Er det nokon som har greidd å spele gjennom CoD4 på Veteran Difficulty? Tenker spesielt på den siste bonusbanen, i flyet. Det er heilt umogleg! Speler med dei beste cheatsene på, men likevel.

 

Kanskje nokon har nokre råd eller tips til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Er det nokon som har greidd å spele gjennom CoD4 på Veteran Difficulty? Tenker spesielt på den siste bonusbanen, i flyet. Det er heilt umogleg! Speler med dei beste cheatsene på, men likevel.

 

Kanskje nokon har nokre råd eller tips til meg?

 

Dropp kodene, så har du virkelig noe å skryte av til kompisene dine, når/visst du klarer det:)

Eller's må du bare prøve og prøve!

 

BiG

Endret av BigRazer
Lenke til kommentar

Jeg har klart alt på veteran :thumbs:

 

Tips:

1: Ikke tenk at du må drepe alle du ser. Ta de som står i veien for deg.

 

1: Med en gang du starter, switch til pistolen og løp to-tre skritt. Skyt 3 skudd mot mannen på doen (ikke nødvendig å drepe han for det gjør de andre folkene) og løp til venstre.

 

2: så snart du har entret dette rommet trykker du på LT og skyter mannen med shotgun. Ingen grunn til å sikte, fordi du autolocker deg på hodet hans.

 

3: Rett etter det kaster du en stun-grenade inn i neste rom, og søker dekningen bak veggen på venstre siden av skjermen. Se mot døra, og skyt mannen som står der.

 

4: Med en gang flashen har gått av, switch til SMG og crouch inn i rommet. Gå på høyre siden av rommet, og skyt et par-tre skudd mot alle du måtte se. never.stop.

 

5: Etter det kan du gjøre som i denne guiden:

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Jeg klarte den etter 8 timer.

 

Jeg har sett en youtube-video hvor en fyr klarer brettet på 20 sekunder tror jeg det var.

Jeg har også sett en youtube-video hvor en fyr klarer hele brette med KUN flashbangs, og ett skudd i hodet på slutten.

 

Noen av youtube-videoene er fra pc-versjonen som jeg tror er lettere siden man da spiller med mus og tastatur.

Det er mye lettere å styre med mus og tastature i slike brett som dette.

Mitt hovedproblem til tider var at jeg hang fast i møbler og folk som lå nede.

 

Og et supertips!

Ikke gjør som meg. Jeg kom opp og trodde jeg hadde det veldig travelt med å få skutt han som holder et gissel.

Det endte med at jeg skjøt gisselet.

2 timer senere med spilling kom jeg meg opp igjen.....

Nå han holder gisselet har du GOD GOD tid. Vent til det er ca 1 sekund eller mindre igjen på klokken. Da dukker hodet hans helt fram og du klarer fint et headshot uten å stresse.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Imponerende å klare hele spillet på Veteran. Jeg har kun det siste der igjen nå. Lurer på hvor mange timer jeg har brukt totalt, det må være fryktlig mange. Det jeg brukte aller mest tid på var det ved Parishjulet. Herregud så mange timer jeg brukte på det. Helt til jeg fant ut en fin taktikk, da tok jeg det på et par forsøk.

Lenke til kommentar

Spillet i seg selv er egentlig ikke så altfor vanskelig med tanke på all den fine AI'en som styrer fiendene. (type: de har ikke veldig lyst til å dø selv så de løper "som regel" ikke på om dere skyter mot de) . Er bare å bruke god tid på visse ting og ikke satse på spray and pray. Tenk realistisk så ordner alt seg. Er i alle fall det jeg gjorde når jeg spilte på veteran ;)

Lenke til kommentar
Jeg har vært ofte innom Youtube selv når jeg sitter fast. Var der jeg fant tips om taktikk til det Parishjul-brettet :) Så satt jeg der og tenkte "Herregud, var det så lett".

Lå du inne i den lille båsen? ;)

 

Edit: Ang topic; jeg brukte masse flash, husk at du finner flere flash i det andre rommet i andre etasje (på benken rett frem, til venstre for gangen)

Endret av Kvalen
Lenke til kommentar

Har gjennomført COD2, COD3 og COD4 på Veteran (Har 1000/1000), og må si at COD4 egentlig var rimelig greit på Veteran. Tok meg vel ca.30 min å klare "Mile-High Club" Achievementet.

 

Alt i alt, så var det nok det absolutt letteste av de 3 COD spillene som er sluppet til 360en.

COD3 hadde et VIRKELIG frustrerende "checkpoint", på Veteran, hvor en skulle krysse en vei, for så å måtte ta i bruk en Mortar for å ødelegge en veisperring.Fy søren... Holdt på i 1 time og 40 minutter, før jeg endelig klarte det.

Lenke til kommentar

Veteran hadde vært så mye bedre om det ikke hadde vært for den forbanna uendelige strømmen av fiender som kommer.

 

Kommet til den banen etter at US MARINE soldaten dør, og et stykke ut i det oppdraget sitter det 5 soldater bak et gjerde. Dreper disse for å komme meg fremover, men idet jeg beveger meg kommer det 5 til. fortsetter prosessen hver bidige gang og det samme skjer hver gang!

 

Bortsett fra det så er det flott:)

Lenke til kommentar
Jeg har vært ofte innom Youtube selv når jeg sitter fast. Var der jeg fant tips om taktikk til det Parishjul-brettet :) Så satt jeg der og tenkte "Herregud, var det så lett".

Lå du inne i den lille båsen? ;)

 

Når han sier at han vil tilkalle backup om 30 sekunder, så går jeg ned på plassen der og legger ut C4 ved der helikopteret skal lande, der bilene står og litt rundt gjerdet. Så løper jeg fort over gresset og til venstre (der hvor fiendene kommer hvis du ikke står der). Jeg fant ut at hvis jeg løper inn til venstre der så vil ikke fiendene spawne her. Da kommer de kun fra høyre. Med andre ord kan du ligge her med sniper og ta ned en etter en. Når tiden er inne og helikopteret er på vei, så løper du ned. Når du nærmer deg der du la ut C4 så trykker du på avtrekkeren og da vil C4`en lage vei i vellinga for deg. Hvis du løper så rekker du å krysse den plassen uten å bli truffet. Hent medsoldaten som ligger på andre siden (du tåler av en eller annen grunn mere når du bærer på han). Så er det bare å bære han inn i helikopteret. Tingen er å finne ut hvor de spawner, og hvor de står og skyter på helikopteret. Legg ut C4 akkurat der de står og skyter. C4 er veldig effektivt på dette brettet.

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar
synes "mile high club" was greit...klarte det vell på rundt 10 forsøk, men "no fighting in the war room" var et helvete! men til slutt etter et par youtube videoer så fikk jeg det til!

 

på veteran såklart

Mitt største problem i NFITWR var at jeg ikke fikk noen checkpoints til å fungere. Dvs jeg måtte spille hele brettet fra start til mål.. Det var no herk.. Brukte mange timer på å få det til, i tillegg var pulsen ganske høy da jeg nærmet meg slutten! =)

Lenke til kommentar

Husker jeg sleit så sykt med pariserhjulet, selv på hard eller hva den nest vanskeligste graden heter. Så med mitt temperament har jeg aldri turt å prøve det på veteran, selv om jeg har tatt nesten resten av hele spillet på det.. :p Men tenkte kanskje jeg skulle prøve igjen nå snart. Husker jeg prøvde alt av det som ligger i de guidene på youtube, men den versjonen du snakker om spillarkivet høres ukjent ut. Bare skjønte ikke helt hvor "over gresset og til venstre" var hen. :hmm: Er det helt tilbake ved svømmehallen der?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du skal ikke se bort fra at du finner det lettere på Veteran... Jeg selv sleit veldig der på første gjennomgang, da spilte jeg på Hard, men det var langt fra like vanskelig på Veteran. Da fulgte jeg bare samme taktikk som gav suksess første gangen, som for øvrig var å holde seg ved radiobilene.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...