Gå til innhold

PSP tilbehør, hvor kjøpe orginalt


Ascubal

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Leter etter orginal component kabel fra PSP til tv, men finner etterligninger med "lakris" kabler over alt, er det et sted hvor man kan få tak i den orginale?

 

Og så leter jeg etter Go Cam saken til PSP, har søkt litt rundt men finner den ikke..

Gjerne headsettet med mikrofon også.

 

Noen tips?

 

Takk for svar på forhånd :) Ps: Redigere et innlegg med PSP er utrolig tidkrevende.

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noe med skjerming å gjøre.. Av det jeg har erfart er tynne "lakris" kabler dårlig skjerma og man får støy på bildet.. Og har vært i butikken og sett på disse andre, har sett tilfeller hvor pluggene var korrodert allerede i plastikk boksen.. Så tror jeg går for sony's orginale da jeg regner med at den har greit med skjerming :)

Lenke til kommentar

Kjøper forholdsvis billig kabler jeg også, men ikke de billigste.. Istedenfor og kjøpe "lakris" kablene til 79,50 så kjøper jeg heller den til 299.. Enkelt forklart.

 

Har sett og hørt litt forskjell på de billigste og og de litt dyrere.. Grunnen til at jeg vil ha skjerma kabler er mye pga at det er mye "støy" her på rommet, og det ligger et sant "kabelhelvette" både ved PC-en og tv'n. Er helt utrolig mye kabler her, som både leverer signaler og strøm ;)

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...