Gå til innhold

Hard rock ballader


sparuten

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Sitter å hører på musikk, begynner å bli litt lei av alt det gammle jeg har. Jeg har erfart at noen av de beste "balladene" jeg liker, er av band som er innafor hard rock sjangeren. F.eks.

 

KSE (Killswitch Engage) - The End of heartache

" - My Curse

Soilwork - Distortion Sleep (Greit nok, ikke akkurat en ballade, men det er noe sånt jeg tenker på)

Bullet for my valentine - Tears Dont Fall (Eneste sangen dette bande har som faktisk ikke er så værst)

 

Noen som har noen flere sanger å anbefale? Hører merkelig nok ikke på mye annet fra disse bandene, men kan nesten tørre å påstå at alle slike band har minst en god slager!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De sangene du hører på i følge det her er ikke innenfor sjangeren hard rock, men metal. Og et av de bandene jeg vet om som har en del bra ballader er Opeth. Og kanskje den mest kjente balladen av de, er Windowpane. Her er en video på youtube med den sangen. Kanskje ikke den beste lydkvaliteten, men den er helt grei. Hvis du er ute etter noe litt hardere, har de andre hardere ballader også.

Lenke til kommentar

Greit, skjønner at eksemplene jeg postet ikke nødvendigvis er ballader, men det er forsatt mye "roligere" sanger en det de ellers kommer ut med!

 

Like den sist nevnte, Alter Bridge sangen, den Opeth sangen var heller ikke så værst! Pøs på med flere ballader om dere kommer på mer!

Lenke til kommentar

come clarity - in flames...

 

Hva mener du med at tears dont fall er den eneste bulletsangen som ikke er så verst? Er du en pussy eller bare liker du ikke de andre? :)

 

bullet har også all these things i hate, ikke så bra som tears dont fall men fortsatt en ballade vil jeg si

 

og jo,

dying in your arms - trivium

må du høre :D

Endret av Soldierr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...