Gå til innhold

Korleis få farge på Sone 1 filmar?


Inbreak

Anbefalte innlegg

Når eg spelar av Sone 1 filmar på PS2'en min får eg ikkje farge. (Har sett inn Messiah 2 mod chip, og har DVD RegionX CD.)

 

Akkurat no er bildet kopla rett i TVen (ein 4 år gammal standard Grundig TV) Den støttar ikkje NTSC etter som eg har funne ut. Så eg vil vel ikkje få farge der reknar eg med. Videoen derimot (Panasonic NV-HD635) støttar NTSC Playback på Pal TV. Burde eg ikkje då få farge på bildet om eg køyrer bildesignalet gjennom videoen og derfrå vidare til TVen? Eller er det berre avspeling av NTSC videoar eg vil få fargebilde på? Fekk ikkje farge når eg prøvde i alle fall.

 

Eg brukar kabelen som kom med PS2'en. Signalkabel for bilde har eg kopla til eit Scart-adapter. Kan dette vere grunnen / treng eg annen kabel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis signalet ut er NTSC, så må du ha en TV som kan vise NTSC. Det spørs hvilken modell du har, men mange Grundig TV-er kan vise NTSC (finles bruksanvisningen). Det er riktig at det ikke hjelper med videoen - den har kun "NTSC playback"; dvs avspilling av NTSC videokassetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...