Gå til innhold

Om jeg kan spille Crysis!?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå bestillt en pc...Den skal klare Crysis men det er en hake!! Den har Nvidia 8600GT. Jeg skulle egentlig ha Nvidia 8800GT, men siden PC-en ikke er på markede ennå (tror jeg) så gikk det ikke an å fikse det ennå. Her er poenget: Jeg ga 8600GT en sjanse. Klarer det Crysis bra tror dere? Det er jo ikke bare grafikk kortet som er det viktigste. Selv om det er viktig :)

 

Specs:

8600GT

Q6600

4G RAM

1TB Harddisk...

 

Veit det er mang sånne spørsmål, men jeg må bare vite!! :p MvH THE-DOCTOR

Endret av THE-DOCTOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Et 8600GT ødelegger ytelsen veldig! Det andre du har er veldig bra, men for å være ærlig så suger 8600GT i spill. Crysis krever et veldig rått skjermkort, hvor det er den viktigste maskinvaren.

 

Med et 8800GT, så kunne du nok spilt på high, men med et 8600GT, så klarer du bare Low med kanskje noe på medium.

 

Beklager å måtte skuffe.

Lenke til kommentar
Et 8600GT ødelegger ytelsen veldig! Det andre du har er veldig bra, men for å være ærlig så suger 8600GT i spill. Crysis krever et veldig rått skjermkort, hvor det er den viktigste maskinvaren.

 

Med et 8800GT, så kunne du nok spilt på high, men med et 8600GT, så klarer du bare Low med kanskje noe på medium.

 

Beklager å måtte skuffe.

ok! Men hva om jeg kjøper 1 8600GT kort til og kjører det i SLI? Kan det funke bedre da? Dobbelt av den enes ytelse...ellerno?

Takk for svar foresten :p

Endret av THE-DOCTOR
Lenke til kommentar
Har samme kort som deg, klarer å kjøre spillet men det er på alt av settings på low, AA/AQ på 0. Som han ene karen sa, kortet suger rett og slett... (Skal oppgradere:P)

Ok! Da har jeg fått svar som får meg til å bestemme meg for at jeg skal kjøpe 8800GT eller for å ha litt mere power 8800GTX...Kommer an på hvor mye jeg legger idet! Takk for alle svar folkens! :)

Lenke til kommentar
Da ville jeg heller kjøpt 8800GT 512MB igjen.. Omtrent like kraftig, bruker mindre strøm og er en tusenlapp billigere (enn 8800gts -512mb) :p

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=83702

 

XD har det til 1300kr

 

edit2: var nærere 1300 enn 1400 :p

Okay! Men hvem av de kortene er det som gir best fps? (I spilling). GT eller GTS? For jeg tror, for å være ærlig at GTX er litt mer en det lommeboka kan strekke seg dessverre :p

Endret av THE-DOCTOR
Lenke til kommentar
Jeg fant ingen annen tråd, men tror dere den fremtidlige PCen min klarer Crysis bra? Se i signatur, klikkbare linker

 

Jeg vil anbefale deg å vurdere å gå opp 1000 kr for å bytte ut den AMD prosessoren din med en Intel Q6600, er nok intel som er det beste å kjøpe i dag ..

 

Ser fet ut den!! Jeg tror den klarer det glatt på crysys. Men klarer du å svare på om det går an å putte 8800GT + 8600GT i SLI?

 

Det går ikke ann å kjøre de 2 kortene i SLI nei..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Jeg fant ingen annen tråd, men tror dere den fremtidlige PCen min klarer Crysis bra? Se i signatur, klikkbare linker

 

Jeg vil anbefale deg å vurdere å gå opp 1000 kr for å bytte ut den AMD prosessoren din med en Intel Q6600, er nok intel som er det beste å kjøpe i dag ..

 

Ser fet ut den!! Jeg tror den klarer det glatt på crysys. Men klarer du å svare på om det går an å putte 8800GT + 8600GT i SLI?

 

Det går ikke ann å kjøre de 2 kortene i SLI nei..

Ok! Takk for svar :p

Lenke til kommentar
Jeg fant ingen annen tråd, men tror dere den fremtidlige PCen min klarer Crysis bra? Se i signatur, klikkbare linker

 

Jeg vil anbefale deg å vurdere å gå opp 1000 kr for å bytte ut den AMD prosessoren din med en Intel Q6600, er nok intel som er det beste å kjøpe i dag ..

Det var synd, fordi jeg har nemlig kjøpt prosessoren. F*** at jeg akkuratt skulle kjøpe den først :(

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal ta det så utrolig tungt. Crysis takler vel ikke mer enn 2 kjerner uansett. Og ytelsesgainet er litt overvurdert tror jeg. Det er vel uansett GFX kortet som holder igjen evt. uansett.

 

Og ja, jeg kjører 8800GT + 8600GT, men ikke i SLI... Trippelskjerm (spiller bare på en av dem da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...