MoonJazz Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Hei, sitter nå og spiller Saints Row og tenkte jeg skulle ha det litt gøy med koder, da jeg kommer inn på cheatplanet.com er det noen koder med tall og andre meg tekst, hvordan skifter jeg sånn at jeg skriver kodene med tekst? BTW, vis jeg bruker koder og ikke er ferdig med spillet, vil det ha noen store konsekvenser da? PS. Jeg bruker bare kodene til morro ikke til og komme videre med spiller. Fint vis noen kunne svare.
BigRazer Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Hei, sitter nå og spiller Saints Row og tenkte jeg skulle ha det litt gøy med koder, da jeg kommer inn på cheatplanet.com er det noen koder med tall og andre meg tekst, hvordan skifter jeg sånn at jeg skriver kodene med tekst? BTW, vis jeg bruker koder og ikke er ferdig med spillet, vil det ha noen store konsekvenser da? PS. Jeg bruker bare kodene til morro ikke til og komme videre med spiller. Fint vis noen kunne svare. Neida, ingenting vil skje:) Ikke sant det er akk som å skrive en sms, du trykker tallene flere ganger. for eks visst du skal ha B trykker du 2 ganger.
MoonJazz Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Takk, takk, takk, takk, takk, takk, takk, takk, takk, takk, takk, takk, takk.
WangenPs3 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Bruker du koder så får du ikke achievments. Det er eneste som skjer
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Neida, ingenting vil skje:) Ikke sant det er akk som å skrive en sms, du trykker tallene flere ganger. for eks visst du skal ha B trykker du 2 ganger. What? Nei! Det er som å skrive med t9, om du skal ha a, b eller c trykker du 2 en gang, osv. Du disabler achievements om du bruker koder, så du må være obs på det.
ramin94 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 jeg får det ikke til.. prøvde og trykke 2 ganger men det kom bare:22.. hvordan kan jeg ta text istedet for tall..?
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 jeg får det ikke til..prøvde og trykke 2 ganger men det kom bare:22.. hvordan kan jeg ta text istedet for tall..? Du må trykke på tallet som gjelder. Fer de Lance blir da #337 33 52623, men ikke ta med mellomrom. OBS: Achievments blir disabled om du bruker koder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå